Erste Group Bank AG vyčlení na svoje mediálne aktivity v regióne strednej a východnej Európy približne 40 miliónov. Skupina aktuálne vypísala tender. Hľadá mediálnu agentúru, ktorá pre ňu bude zabezpečovať nákup médií na Slovensku, v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Srbsku i v Rakúsku.
„Médiá sú významnou súčasťou investícií našej skupiny. Z tohto dôvodu sme sa aktuálne rozhodli vyhlásiť výberové konanie pre naše mediálne plánovanie a nákup médií v rámci celého regiónu CEE a Rakúsku," vysvetľuje v oficiálnej tlačovej správe vedúci komunikácie Erste Group Daniel Ratzenböck.
„Naša banka prechádza významnou zmenou v dôsledku digitalizácie, ktorá podobne prebieha aj vo svete médií. Chceme zabezpečiť, aby služby, ktoré sme dostali od našich agentúrnych partnerov, boli najlepšie vo svojej triede a, ak to bude v tomto rýchlo sa rozvíjajúcom odvetví možné, overené i v budúcnosti,“ dodáva Ratzenböck.
Posledné výberové konanie prebehlo v roku 2009. Mediálnou agentúrou Erste Group je odvtedy agentúra MEC, ktorá sa do tendra môže zapojiť aj opätovne. Aktuálne výberové konanie odštartovala Erste Group v apríli, jeho cieľom je vymenovať agentúru pre regionálne siete, ktorá bude aktívna od januára 2017. Dohliadať na jej aktivity bude Erste Group v Rakúsku s podporou MediaSense, nezávislej mediálnej poradenskej spoločnosti so sídlom v Londýne.
Zdroj: red.

