StoryEditor

Datart vyberal PR agentúru. Víťazom sa stala Arthur media

05.05.2016, 13:58
Tendra sa zúčastnilo 9 agentúr. Arthur media súťažila spolu s českou agentúrou I´m PR.

„Naše spoločné PR aktivity budú odrážať priority firmy, najmä odborné poradenstvo a kompletné služby pre zákazníkov. Okrem tém spojených s elektronikou sa v PR zameriame aj na ďalšie posilňovanie Datartu v segmente kompletných kuchynských štúdií a kvalitnej praženej zrnkovej kávy. Oboje bude hrať stále väčšiu úlohu v ponuke našich predajní,“ hovorí Iva Pavlousková, tlačová hovorkyňa Datartu.

„Máme radosť, že sme spolu s českou agentúrou I’m PR uspeli v tak silnej konkurencii a na spoluprácu s Datartom sa tešíme. Je to silná spoločnosť s množstvom tém v odvetví, ktoré nás baví,“ hovorí Andrea Krajniaková z Arthur media.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 10:19