Internet/tyzden.sk
StoryEditor

Týždeň má nový web, má byť rovnocenný s printom

07.03.2017, 08:36
Autor:
dbsdbs
Časopis týždeň spustil v nedeľu redizajnovaný web.
Vydavateľstvo W Press a.s., vydavateľ časopisu .týždeň, v nedeľu spustilo redizajnovaný web tyzden.sk. "Novým webom sme popri tlačenom .týždni, vlastných knihách a mediálnej škole dotvorili ďalší kľúčový pilier nášho vydavateľstva," povedal pre Stratégie.sk šéfredaktor Štefan Hríb. 
"Web .týždňa prechádzal za posledné dva roky premenou z doplnkového na rovnocenný produkt k nášmu printu. Dnes je tento proces predbežne zavŕšený. Zmenili sme prakticky všetko, od homepage až po jednotlivé rubriky a relácie. Trvalo nám to viac ako šesť mesiacov. Teraz sa budeme intenzívne sústrediť na obsah," dodal.

Ambíciou nového webu .týždňa sú podľa šéfredaktora kvalita, rešpekt a čítanosť. V rámci marketingovej podpory pripravujú akciové predplatné.
"Pripravujeme akciové predplatné, vďaka ktorému si používatelia budú môcť vyskúšať náš spoplatnený obsah za nízku cenu. Dôležitým prvkom je, že naše videá na novom webe majú možnosť spustenia časti videa pre nepredplatiteľov, doteraz nevideli ani časť videa, bolo celé zamknuté. Intenzívnejšie začíname pracovať s newslettrami. Nová stránka úzko súvisí s novým CRM systémom, ktorý sme spustili v novembri minulého roku," povedala Veronika Pizano, marketingová manažérka vydavateľstva. 
 
Kreatívne riešenie a grafický dizajn robil tím .týždňa inhouse. Na programovaní sa podieľala spoločnosť Backbone, infraštruktúru dodala firma Digmia. 
Web Tyzden.sk navštívilo podľa národného merania internetu AIM Monitor vo februári takmer 100 000 RU, ktorí zobrazili 788 133 stránok.  

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 09:33