Značka JOJO bude vôbec prvýkrát celou svojou kampaňou zameraná na ženy.
Hlavnou témou launchovacej kampane je „náhoda“ a „príbehy“, ktoré sa budú v rôznej podobe objavovať vo všetkých typoch využitých médií, hlavný slogan je „Vychutnaj si náhodu“.
Značka JOJO rozširuje svoje portfólio o nové cukríky JOJO Mixle Pixle určené najmä dospelým spotrebiteľom s dôrazom na ženy. Unikátna novinka dostane silnú marketingovú podporu v ČR aj na Slovensku. Kampaň bude obsahovať televíznu a internetovú kampaň, PR komunikáciu a podporu v mieste predaja.
Každé vrecko cukríkov obsahuje iný mix želé cukríkov zložených z viac než 80 tvarov, 7 príchutí a 4 želé textúr. Iba náhoda rozhoduje o tom, aký mix cukríkov sa vo vrecku nachádza a aký príbeh zákazník z cukríkov vymyslí. A práve „náhodné príbehy“ sa stali ústrednou témou celej launchovacej kampane, ktorá začala 1. 5. 2012.
Značka sa prvý krát rozhodla celkom vynechať tlačenú reklamu. „Pri prípravách kampane na podporu novinky sme v rámci daného rozpočtu zvažovali aj investície do tlačenej reklamy. Nakoniec sme sa rozhodli túto možnosť nevyužiť a posilnili sme komunikáciu cez internet. Dôvod pre toto rozhodnutie bola možnosť lepšieho zacielenia a napojenia na súťaž, ktorá bude prebiehať na Facebooku,“ hovorí brand manažérka značky JOJO Eva Coubalová. Internetová kampaň bude ženy smerovať na facebookovú stránku JOJO Mixle Pixle, kde je umiestnená súťažná aplikácia s možnosťou vytvárať príbehy z cukríkov a získať hodnotné ceny, pri ktorých opäť zohráva rolu náhoda. Značka pripravuje aj špeciálny projekt s webom dokina.cz. Realizáciu internetovej kampane zaisťuje agentúra Pedro Rozenkraft.
Na podporu novinky v televízii bol natočený 15s tag-on, ktorý sa bude od mája vysielať v českých a slovenských TV staniciach spolu so skrátenou verziou JOJO spotu „Nebojte sa ukázať svoje detské ja“.
http://youtu.be/E8ce5RGdSG4
Zdroj: red.