Značka SodaStream spustila prvú globálnu marketingovú kampaň. Jej súčasťou je aj reklamný spot „The SodaStream Effect“, na ktorom spolupracovala s reklamným mágom Alexom Boguskym. Spot provokatívnym spôsobom zdôrazňuje ekologickú stránku domácej výroby sódy, keď použitím sódovača miznú z paliet desiatky plastových fliaš. Zároveň predstavuje i nový vizuál a logo značky.
„SodaStream Effect je zameraný na vytvorenie silného imidžu značky a zreteľné pozicionovanie v lifestyle,“ hovorí marketingový riaditeľ SodaStream Ilan Nacasch. „Sme na misii v povzbudzovaní zákazníkov, aby spravili svet lepším, znižovali počet plastových fliaš a plechoviek a užili si bublinky bez nich,“ dodáva. Značka v spote zdôrazňuje, že SodaStream dokáže nahradiť 2 000 PET fliaš ročne. „Sme vyzývateľom priemyslu sýtených nápojov a jeho pravdepodobne zastaraného obchodného modelu. Ukazujeme ľuďom, že pokiaľ si môžu sýtené nápoje pripraviť priamo s vodou z vodovodu, existuje rozumnejšia voľba,“ dodáva výkonný riaditeľ SodaStream Daniel Birnbaum.
Tridsaťsekundový reklamný spot vytvorili kreatívci Alex Bogusky a Rob Schuham (Common agency), režíroval ho Daniel Benmayor. Ukazuje rôzne situácie, pri ktorých miznú PET fľaše so sýtenými nápojmi, keď ľudia použijú výrobník sódy. Značka sa snaží komunikovať silný odkaz o odpade a udržateľnosti. Spot sa však okrem ekologického odkazu zameriava aj na komunikáciu nového vizuálu, loga i lifestylového profilovania, a zároveň predstavuje nového lídra v sortimente výrobníkov sódy – prístroj Source navrhnutý dizajnérom Yvesom Béharom. Súčasťou celosvetovej kampane sú aj printy, outdoor a online.
Na Slovensku je reklamný spot rozdelený do troch častí a nasadený v dvoch vlnách, v prvej od 26. do 30. novembra 2012, v druhej od 8. do 16. decembra 2012 pri sponzoringu počasia na TV Markíza.
http://youtu.be/tE9U4mMqKP4
Zdroj: Arthurmedia