StoryEditor

Trendspotter: nový blog od Istropolitana Ogilvy

04.06.2013, 16:06

Aby si agentúra informácie nenechávala len pre seba, rozhodla sa založiť blog.

Istropolitana Ogilvy dlhodobo mapuje trendy v online, digitálnej komunikácii a najnovších technológiách. Aby si agentúra informácie nenechávala len pre seba, rozhodla sa založiť blog www.trendspotter.sk.

"TrendSpotter je nástroj na ušetrenie času marketérov browsovaním, hľadaním a filtrovaním informácií z týchto oblastí. Jeho poslaním nie je informovať o každej novej digitálnej kreativite, alebo update pravidiel Facebooku, ale skôr robiť selekciu zaujímavých vecí, ktoré vytvárajú nové trendy alebo majú potenciál stať sa trendom," povedal Slavo Danko, Head of Digital Communication v Istropolitana Ogilvy.


Napriek oficiálnemu spusteniu blogu v týchto dňoch je TrendSpotter napĺňaný obsahom už druhý mesiac. Každý článok musí byť v deň jeho publikovania vysoko aktuálny, ale zároveň informačne nadčasový. Odberateľmi blogu sú zatiaľ klienti agentúry, no postupne sa portfólio "followerov" rozširuje.

 

Zdroj: Istropolitana Ogilvy

menuLevel = 2, menuRoute = news/tlacove-spravy, menuAlias = tlacove-spravy, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. júl 2025 20:54