archív
StoryEditor

Viber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!

24.08.2018, 17:32
Atanas Raykov zo spoločnosti Viber vystúpi na Online summite už v septembri.

Atanas Raykov, Viber

Rakuten Viber  je obľúbenou sociálnou platformou vo viacerých európskych krajinách. Je to vďaka komunikačnej aplikácii na zasielanie správ a jej inteligentným Chatbotom, Business Messages a Communities. Dokazuje to veľa prípadových štúdií z Ameriky aj východnej Európy, takých značiek ako sú FC Barcelona, Shakira, Coca-Cola, Unicef ​​a ďalšie. Atanas Raykov, ktorý je zodpovedný za rozvoj značky v európskom regióne, bude hovoriť na tému o tom ako Viber pomôže zadávateľom prejsť od konverzácie ku konverzii. Príďte na Online summit 2018, dozviete sa viac.

01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať 02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com 03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje 04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej 05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?
menuLevel = 2, menuRoute = news/online-summit-2018, menuAlias = online-summit-2018, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 03:35