24.08.2018, 17:32

Viber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!

Atanas Raykov zo spoločnosti Viber vystúpi na Online summite už v septembri.

Viber ako silná hodnota pre zadávateľa? Prečo nie!
Zdroj: archív

Atanas Raykov, Viber

Rakuten Viber  je obľúbenou sociálnou platformou vo viacerých európskych krajinách. Je to vďaka komunikačnej aplikácii na zasielanie správ a jej inteligentným Chatbotom, Business Messages a Communities. Dokazuje to veľa prípadových štúdií z Ameriky aj východnej Európy, takých značiek ako sú FC Barcelona, Shakira, Coca-Cola, Unicef ​​a ďalšie. Atanas Raykov, ktorý je zodpovedný za rozvoj značky v európskom regióne, bude hovoriť na tému o tom ako Viber pomôže zadávateľom prejsť od konverzácie ku konverzii. Príďte na Online summit 2018, dozviete sa viac.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.