archív
StoryEditor

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

24.08.2018, 17:48
Autor:
redred
Lenka Káčerová a RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company.

Lenka Káčerová, RIESENIA.com

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

Lenkinou špecializáciou sú content marketingové stratégie, social media marketing a natívna reklama. V spoločnosti RIESENIA.com okrem PR komunikácie zodpovedá a tvorí firemný blog. Tento rok jej prácu ocenila aj porota v súťaži Bloger roka, kde RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company. V prezentácii sa bude venovať content marketingu. Dozvieme sa, prečo by dnes mal byť súčasťou marketingovej stratégie. Čo všetko vám môže priniesť, ako ho robiť natívne a najmä, ako ho vyhodnocovať. Príďte na Online summit už 27. septembra, viac sa dozviete tu.

01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať 02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com 03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje 04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej 05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?
menuLevel = 2, menuRoute = news/online-summit-2018, menuAlias = online-summit-2018, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:23