24.08.2018, 17:48

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

Lenka Káčerová a RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company.

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie
Zdroj: archív

Lenka Káčerová, RIESENIA.com

Content marketing ako súčasť marketingovej stratégie

Lenkinou špecializáciou sú content marketingové stratégie, social media marketing a natívna reklama. V spoločnosti RIESENIA.com okrem PR komunikácie zodpovedá a tvorí firemný blog. Tento rok jej prácu ocenila aj porota v súťaži Bloger roka, kde RIESENIA.com získali ocenenie Bloger roka v kategórii Company. V prezentácii sa bude venovať content marketingu. Dozvieme sa, prečo by dnes mal byť súčasťou marketingovej stratégie. Čo všetko vám môže priniesť, ako ho robiť natívne a najmä, ako ho vyhodnocovať. Príďte na Online summit už 27. septembra, viac sa dozviete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.