archív
StoryEditor

HOPIN: Slovenská firma v tvrdej konkurencii globálnej značky

24.08.2018, 18:15
Autor:
redred
Branislav Zajaček bude hovoriť aj o tom, ako sa HOPIN začína etablovať v iných krajinách.
Branislav Zajaček, HOPIN
Slovenská firma v tvrdej konkurencii globálnej značky
 
HOPIN je prvá digitálna platforma na objednávanie taxíkov na Slovensku. Aplikácia od svojho vzniku prešla veľkým redizajnom a pridanými funkcionalitami, vďaka ktorým si objednáte nielen taxík, ale aj luxusnejšiu triedu vozidiel a pozriete polohu MHD v reálnom čase. Počas tohto roka sa aplikácia rozšírila do viacerých slovenských miest a funguje i v Čechách, Slovinsku a na Ukrajine. Braňo Zajaček má v HOPIN-e na starosti marketing a komunikáciu značky na konferencii bude hovoriť o tom, aké stratégie značka používa v tvrdej konkurencii, aj globálnych hráčov. Príďte na Online Summit 2018, registrujte sa tu.

01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať 02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com 03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje 04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej 05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?
menuLevel = 2, menuRoute = news/online-summit-2018, menuAlias = online-summit-2018, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 15:59