28.08.2018, 12:34

Ako budovať komunitu nielen v online

Ako to robí úspešný český start-up zameraný na predaj leteniek Kiwi.com?

Ako budovať komunitu nielen v online
Zdroj: archív

Jiří Nečas, Kiwi.com

Ako budovať komunitu nielen v online

Spoločnosť Kiwi, vyhľadávač leteniek, je dnes jedným z najúspešnejších českých start-upov. Minulý rok bola najrýchlejšie rastúcou firmou technologickou firmou  v strednej Európe. Za posledné štyri roky jej tržby vzrástli o 7 165 percent na 332 miliónov eur v roku 2016. Globálne zamestnáva 1700 zamestnancov. Jiří Nečas zodpovedá v Kiwi.com za budovanie IT komunity. Na Online summite bude hovoriť o tom, prečo je dnes komunita v online pre značku dôležitá, aké kanály je výhodné na tieto ciele použiť a prečo je nevyhnutné prepojiť túto komunikáciu s aktivitami v offline.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.