archív
StoryEditor

Brand building vs. Performance

04.09.2018, 11:56
Ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.

Michal Salva, daren & curtis

Brand building vs. Performance

Nájsť správny balans medzi brand buildingom a performance je  pre každý biznis absolútne kľúčové. Michal Salva na Online Summite vám poradí ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.  Vďaka jeho prezentácii budete vedieť využiť premyslenú stratégiu a vhodné online formáty vo váš prospech a dosiahnite oboje. 

Michal začínal pred desiatimi rokmi ako grafický dizajnér, ktorý navrhoval logá, korporátne identity a weby.  Ako Digital Art Director sa podieľal na príprave rôznych online formátov a digitálnych kampaní pre slovenských a zahraničných klientov. Aktuálne sa venuje vedeniu kreatívneho tímu ale aj návrhom a realizácií komplexných kampaní pre menších a stredne veľkých klientov v agentúre daren&curtis, pôsobí na pozícii  Creative Director.

 

01 - Modified: 2018-09-19 18:01:56 - Feat.: - Title: Sociálne siete mi neprinášajú žiadne peniaze. Na obsahu si ale dávam veľmi záležať 02 - Modified: 2018-09-25 11:32:53 - Feat.: - Title: Komunita je ako lievik plný ľudí. Ako ho naplniť, vám poradí Jirí Nečas z Kiwi.com 03 - Modified: 2018-10-13 08:22:07 - Feat.: - Title: To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje 04 - Modified: 2018-09-15 11:12:37 - Feat.: - Title: Výmenou tváre komunikácie našej značky sme sa chceli posunúť ďalej 05 - Modified: 2018-09-07 16:50:42 - Feat.: - Title: Bekim vs. Sagan. Komu to lepšie šliape?
menuLevel = 2, menuRoute = news/online-summit-2018, menuAlias = online-summit-2018, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 21:52