04.09.2018, 11:56

Brand building vs. Performance

Ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.

Brand building vs. Performance
Zdroj: archív

Michal Salva, daren & curtis

Brand building vs. Performance

Nájsť správny balans medzi brand buildingom a performance je  pre každý biznis absolútne kľúčové. Michal Salva na Online Summite vám poradí ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.  Vďaka jeho prezentácii budete vedieť využiť premyslenú stratégiu a vhodné online formáty vo váš prospech a dosiahnite oboje. 

Michal začínal pred desiatimi rokmi ako grafický dizajnér, ktorý navrhoval logá, korporátne identity a weby.  Ako Digital Art Director sa podieľal na príprave rôznych online formátov a digitálnych kampaní pre slovenských a zahraničných klientov. Aktuálne sa venuje vedeniu kreatívneho tímu ale aj návrhom a realizácií komplexných kampaní pre menších a stredne veľkých klientov v agentúre daren&curtis, pôsobí na pozícii  Creative Director.

 

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.