14.09.2018, 12:46

To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje

Tvrdí Lenka Káčerová z RIESENIA.com, vďaka ktorej sa dozviete o výhodách content marketingu.

To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje
Zdroj: archív

Predstavujeme inšpiratívnych spíkrov, ktorí vystúpia na konferencii Online Summit 2018. Nenechajte si ujsť najúspešnejšie príbehy značiek v online.

Zdroj: Archív
Lenka Káčerová
PR & Content Manager
RIESENIA.com

Získali ste ocenenie Bloger roka v kategórii Company. Čím si myslíte, že ste sa odlíšili od ostatných nominovaných a zaujali porotu?
Naša kategória v súťaži Bloger roka bola trochu „nevyspytateľná“. Patrili do nej totiž firemné blogy naozaj z rôznych oblastí, nielen marketingu, web developmentu a agentúrneho života, ako je ten náš, ale aj cestovateľské, blogy o bývaní a iné, na ktoré prispieva viac ako jeden autor. O to viac nás teší, že sme v tejto rôznorodosti zaujali našimi témami a ich spracovaním.Content marketingu sa venujeme čoraz viac a postupne sa do tvorby blogov zapájajú všetci kolegovia z rôznych oddelení agentúry. Každým článkom sa snažíme priniesť niečo zaujímavé, edukatívne či zábavné.

Akých hlavných zásad sa držíte pri tvorení firemného blogu?
Pri písaní sa snažíme sústrediť na naše cieľové skupiny a v článkoch im priniesť hodnotu. Ako som spomínala, do písania sa postupne zapájajú kolegovia z rôznych oddelení agentúry, preto máme na blogu články od odborníkov na analytiku, SEO, výkonnostný marketing, ale aj e-commerce, web development a iné. No a potom v článkoch odhaľujeme aj náš agentúrny život alebo sa delíme o rôzne motivácie, inšpirácie a vylepšenia, ktoré pri práci využívame.

Prečo si myslíte, že by mali mať firmy firemný blog? V čom vidíte výhodu, aby si ho firma viedla?
Content marketing, a teda napríklad aj blog, by mal byť súčasťou akejkoľvek online marketingovej stratégie. Je aplikovateľný pre B2C aj B2B cieľovú skupinu a tvoriť ho môže byť jednoduchšie, ako sa zdá. Obsah pomáha budovať značku firmy, je súčasťou SEO stratégií, využívame ho na sociálnych sieťach, v newsletteroch a ďalších častiach online komunikácie. To, ako firma komunikuje, hovorí veľa aj o tom, ako pracuje. Aj keď, samozrejme, obuvník často chodí bosý. O jeho ďalších výhodách určite poviem aj na konferencii Online Summit 2018.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.