20.09.2018, 11:38

Nezabúdajte na emóciu. Aj keď predávate klince a kladivá

Hovorí Michal Salva, Creative Director z daren & curtis.

Nezabúdajte na emóciu. Aj keď predávate klince a kladivá
Zdroj: archív

Nenechajte si ujsť najúspešnejšie príbehy značiek v online. Michal Salva, Creative Director z daren & curtis, je ďalším z inšpiratívnych spíkrov, ktorý vystúpi na konferencii Online summit

S: Nájsť správny balans medzi brand buildingom a performance je pre každý biznis absolútne kľúčové. Prezraďte v bodoch top princípy, ako to dosiahnut?

Dôkladná segmentácia cieľovej skupiny.

Komunikácia šitá na mieru.

Pochopenie nákupného správania zákazníka.

Využitie frameworku SEE-THINK-DO-CARE.

Kvalitný obsah.

Správne cielenie a frekvencia (capping).

S: Na čo treba myslieť v rámci komunikácie, keď chceme zachovať obľúbenosť značky a pritom plniť nastavené ciele?

Uvediem príklad: Ľudia si nekúpia klinec a kladivo, lebo ich máte práve v zľave alebo sú pekné. Kúpia ich preto, že si chcú zavesiť rodinnú fotku do kuchyne, vyrobiť búdu pre psa alebo stavajú chatu. Ponúknite im teda spôsoby ako dosiahnuť ich cieľ, naplniť túžbu alebo vyriešiť problém no nezabudnite ani na emóciu. Myslite teda na to, že robíte reklamu hlavne pre ľudí.

S: Váš odkaz pre zadávateľov, kde robia v týchto oblastiach najväčšie chyby?

Dôkladne špecifikujte koho chcete osloviť, všetci od 18 do 65 nie je vaša cieľová skupina. Nezabudnite si nastaviť merateľné a hlavne dosiahnuteľné ciele. Pravidelne sledujte výsledky kampane a pokiaľ niečo nefunguje ako má, hľadajte riešenia spoločne s agentúrou. Neočakávajte, že agentúra trafí presne to, na čo práve myslíte. Spolupracovať ako jeden tím vám pomôže dosiahnuť nastavené ciele oveľa rýchlejšia a efektívnejšie.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.