27.09.2018, 09:00

Začína sa Online Summit. Vystúpia inšpiratívni spíkri

Moderátor konferencie odštartoval deň plný zaujímavých prednášok.

Začína sa Online Summit. Vystúpia inšpiratívni spíkri
Zdroj: archív

Témou tohtoročnej konferencie sú príbehy úspešných značiek, krokov a stratégií, ktoré značku doviedli k úspechu. Preto konferenciu sprevádza headline Success online story.

Na Online summite vystúpi množstvo inšpiratívnych spíkrov, ktorí budú hovoriť na rôzne témy, medzi nimi o úspešných príbehoch značiek, blog marketingu, influenceroch a aj o trendoch na Instagrame.

Konferenciu otvorí Slovak Telekom, ktorý na jar vymenil tvár značky. Ako novú tvár si vybral stand-up komika Bekima, ktorý prebral štafetu po Petrovi Saganovi. Dôvodom zmeny bol nový komunikačný koncept a pozicioning značky.

Autorom nového komunikačného konceptu s Bekimom „Áno“ je agentúra MUW Saatchi & Saatchi. Za klienta vystúpi Petra Novotná, z agentúry Jakub Kuvik a aj samotný Bekim.

​O tom, čo sú najväčšie výzvy v online reklame v súčasnosti, porozpráva Martin Popov z Bulharska. Jeho agentúra Interactive Share je viac ako deväť rokov lídrom na poli digitálnych agentúr a realizuje rozsiahle integrované kampane v digitálnom prostredí s cieľom zvýšiť príjmy jej partnerov.

Ako ďalší spíker vystúpi zástupca obľúbenej sociálnej platformy vo viacerých európskych krajinách Viber - Atanas Raykov.

​Po ňom dostane priestor Braňo Zajaček, ktorý má na starosti marketing a komunikáciu značky HOPIN, prvej digitálnej platformy na objednávanie taxíkov na Slovensku. Počas roka sa firma rozšírila do viacerých slovenských miest mimo Bratislavy a už funguje aj v Čechách, Slovinsku a na Ukrajine.

Od šikovných aplikácií prejdeme k hlasovému vyhľadávaniu, ktoré už v dnešnom svete nie je novinkou a bežne ho používa množstvo ľudí. Ako by sa mali firmy pripraviť na nástup hlasového vyhľadávania u nás a ako tomu prispôsobiť SEO a zabezpečiť vlastnú stránku prezradí Martin Volek zo spoločnosti Volis International.

Doobedňajší blog uzatvorí Patrik Paulíny, fotograf, filmár a najnovšie držiteľ ocenenia Instagram roka 2018.

Desať tipov pre úspešný virál poradí reklamný režisér Michal Orsava, ktorý sa živí tvorbou komerčných videí. Priblíži aj, ako vidí budúcnosť virálu a zábavných videí v kontexte biznisu či spojenia so značkou.  

O tom, aby sme sa sociálnymi sieťami nenechali zožrať zaživa, bude hovoriť Daniel Krásný zo Socialsharks, ktorý pracuje pre značky ako napríklad Huawei, UniCredit Bank, Walt Disney alebo Staropramen.

Ako ďalší spíker vystúpi Jirí Nečas z Kiwi.com.

​Brand building vs. Performance je téma, o ktorej porozpráva kreatívny riaditeľ daren & curtis- Michal Salva. Počas prezentácie poradí, ako vyladiť komunikáciu značky tak, aby prinášala nastavené ciele a pritom nestratila obľúbenosť.

Lenka Káčerová z RIESENIA.com povie o dôležitosti fungovania firmy. To, ako firma komunikuje, podľa nej hovorí veľa o tom, ako pracuje. Porozpráva aj o content marketingu, ktorému sa postupne začína venovať čoraz viac firiem.

​Content marketingu sa bude venovať v prednáške tiež Filip Kuna zo Strossle. Účastníkov naučí päť tipov, ktoré posunú obsahový marketing do nového levelu.

Konferenciu uzatvorí téma GDPR. Či majú firmy vybavené naozaj všetko, zisťovala Danica Valentová z Nitschneider & Partners.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.