11.08.2019, 15:25

Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online

Predstavujeme spíkrov a témy septembrovej konferencie Online Summit.

Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
Zdroj: archív
Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
Význam a využitie dát je v online svete nespochybniteľné. Lucia Stefansky z agentúry Performics sa pozrie na to, ako dáta pomáhajú drivovať marketingové kampane. Ako ich môžete využiť v online komunikácii, ale aj ako sa dá usmerniť kreatíva. Lucia porozpráva o tom, kedy je dobré cieliť na rôzne cieľové skupiny a ako efektívne môžete využiť dáta získané o svojich zákazníkoch. Ak sa chcete orientovať a vedieť správne vyhodnotiť dáta, príďte si vypočuť prezentáciu Lucie Stefansky na Online Summit už 19. septembra v bratislavskom hoteli Saffron.

Na konferencii sa bude hovoriť aj o tom:

  • Prečo značky komunikujú zodpovedne: Trend, ktorý dnes rezonuje nielen v digitálnom marketingu. V súčasnosti totiž značky posúvajú svoju komunikáciu a hovoria o zodpovednej komunikácii. Prečo je to tak, čo im to prináša a čím sa dá inšpirovať?
  • Brand safety – naozaj sa vaša značka zobrazuje pri vhodnom obsahu
  • Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
  • Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
  • Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
  • Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí? 
  • Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.