12.08.2019, 13:49

Predstavujeme top témy Online Summitu: Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie

Aj o úlohe automatizovaného nákupu bude hovoriť na Online Summite Daniel Pfeffer z agentúry Havas.

Predstavujeme top témy Online Summitu: Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie
Zdroj: archív

Programatická reklama ako súčasť zmysluplnej komunikácie

Každá značka chce dnes komunikovať tak, aby čo najefektívnejšie oslovila svojich zákazníkov. Aké sú dnes možnosti komunikácie v online, v čase automatizovaného nákupu? Ako využiť mediamix v online tak, aby priniesol zadávateľom čo najväčší zmysel, porozpráva na Online Summite digitálny riaditeľ agentúry Havas Media Group Daniel Pfeffer.

Konferencia  Online Summite  sa koná už 19. septembra v Bratislave.

Online Summit sa venuje aj ďalším aktuálnym témam v digitáli:

  • V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?
  • Aká je úloha online médií pri budovaní hodnotovej komunikácie značky?
  • Dá sa vybudovať brand iba v digitáli?
  • Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online
  • Sila sociálnych sietí alebo Instagram first: Minulý rok sa značky išli zblázniť z Instagramu. Stal sa Instagram naozaj kráľom všetkých sociálnych sietí? V čom sú pre značky prospešné iné sociálne siete? A ako najlepšie využiť Stories?
  • Ako dokáže virtuálna realita pomôcť značkám?
  • Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí? 
  • Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

Ak vás témy zaujali, môžete sa prísť pozrieť na konferenciu, registrovať sa môžete tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.