12.09.2019, 11:58

Rozšírená realita pre každého. Ako vyzerá v praxi

Dozviete sa na konferencii už 19. septembra.

Rozšírená realita pre každého. Ako vyzerá v praxi
Zdroj: archív

Rozšírená realita, technológia  prístupná pre každého

Určite ste už počuli o aplikácii IKEA, ktorá funguje na princípe rozšírenej reality. Pomocou nej presne viete, ako bude nábytok vyzerať vo vašom byte. Praktické riešenie, ktoré posúva komunikáciu značky do úplne inej úrovne. IKEA ale nie je jediná, ktorá využila možnosti AR. Podľa Petra Skaličana nielen svetové značky pochopili význam využitia rozšírenej reality pre ich biznis. A o tom bude Peter rozprávať na Online Summite už 19. septembra. Zoznámi vás s technológiou, vďaka ktorej digitálne prvky ožívajú v reálnom prostredí. Inými slovami spoznáte možnosti rozšírenej reality a zistíte čo ju odlišuje od virtuálnej.

​Na Online Summite sa bude hovoriť aj o ďalších témach ako napríklad: dáta, ktoré sú kľúčom k efektívnemu marketingu v online, o tom ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí  alebo o trendoch pre eCommerce, ktoré využíva líder. V prípade záujmu sa môžete registrovať tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.