13.09.2019, 11:40

Predstavujeme témy konferencie o trendoch v digitáli

Online Summit sa koná už 19. septembra.

Predstavujeme témy konferencie o trendoch v digitáli
Zdroj: archív

Ak sa zaujímate o aktuálne trendy v digitále a chcete získať skúsenosti od odborníkov, určite by ste si nemali nechať ujsť 19. september, kedy sa bude konať konferencia Online Summit 2019. Hovoriť sa bude o najdôležitejších témach, ktorými sa dnes zaoberá každá značka, či agentúra, ktorá komunikuje v online priestore. Pozrime sa, ktoré to sú.

V čom pomáha značkám spoločenská zodpovednosť?

Značky už nelákajú na zľavy, nepresviedčajú iba o najlepšom produkte, nezviditeľňujú svoje logá. Sú značky, ktoré začínajú mať názor a upozorňujú na témy, ktoré sú dôležité pre spoločnosť. Prečo sa dnes mení marketingová komunikácia týmto smerom, čo prináša značkám spoločenská zodpovednosť? Je to iba trend, alebo si takto dokážu získať svojich zákazníkov?

Trendy pre eCommerce, ktoré využíva líder

Zeleného mužíka pozná z televíznej reklamy každý. Niet sa čo diviť, Alza patrí do prvej desiatky najväčších zadávateľov na Slovensku a je tiež lídrom v oblasti internetového predaja v Česku, ale aj u nás. Na konferenciu Online Summit prijal pozvanie marketingový riaditeľ Alzy Jaroslav Kotápiš, ktorý bude hovoriť o tom, ako pomáha značke mimozemšťan Alzák. Ako v Alze pristupujú k investíciám do offline a online reklamy aj to, akým trendom sa značka musí v online prispôsobiť, aby zostala lídrom vo svojom segmente.

Zdroj: archív

Dáta ako kľúč k efektívnemu marketingu v online

Význam a využitie dát je v online svete nespochybniteľné. Lucia Stefansky z agentúry Performics sa pozrie na to, ako dáta pomáhajú drivovať marketingové kampane. Ako ich môžete využiť v online komunikácii, ale aj ako sa dá usmerniť kreatíva. Lucia porozpráva o tom, kedy je dobré cieliť na rôzne cieľové skupiny a ako efektívne môžete využiť dáta získané o svojich zákazníkoch. Ak sa chcete orientovať a vedieť správne vyhodnotiť dáta, príďte si vypočuť prezentáciu Lucie Stefansky na Online Summit už 19. septembra v bratislavskom hoteli Saffron.
Zdroj: archív

Ako sa nestratiť v oceáne youtubových videí?

Podľa odborníkov je video formátom budúcnosti. Ako však využiť jeho potenciál čo najlepšie a nestratiť sa v záplave iných videí? Vďaka prezentácii Martina Voleka, CEO agentúry Volis International, ktorý je zároveň Google Certified Trainer, spoznáte najnovšie tipy na YouTube kanál ako aj  nové formy cielenia.

Zdroj: archív

UX ako súčasť  úspešného výkonnostného marketingu

Martin Krupa je autorom publikácie E-shop od nápadu po úspech, v ktorej sa venuje podnikaniu v online nakupovaní. Je zároveň odborníkom v oblasti UX. Ešte v roku 1997 založil firmu ui42, ktorá pomáha podnikateľom a značkám v online prostredí zlepšovať ich biznis.

Na Online Summite bude hovoriť o tom, ako môže user experience zlepšiť váš biznis. Vo svojej prezentácii sa zameria aj na top trendy, ktoré dnes sú pre úspešný výkonnostný marketing najdôležitejšie.

Zdroj: archív

​Na konferencii sa bude hovoriť aj o ďalších témach:

​V prípade záujmu zúčastniť sa konferencie, sa môžete registrovať tu.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.