Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Kånken, ktorý si môžete prispôsobiť

Spoločnosť Fjällräven oznamuje uvedenie Kånken Me – rovnakého ikonického batoha Kånken, môžete si však pri ňom vybrať, ktoré farby budú na ktorých častiach.

Kånken Me
Zdroj: Fjällräven

Od roku 1978, keď bol batoh Kånken prvýkrát vytvorený pre švédskych školákov, uplynulo mnoho rokov. Kånken sa stal známym pojmom a nosia ho ľudia všetkých vekových kategórií a zo všetkých spoločenských vrstiev na celom svete. Napriek tomu zostal v podstate rovnaký. Nadčasový dizajn batoha nikdy nevyšiel z módy. Tvrdohlavo sa odmieta podriadiť prchavým trendom a štýlom, pevne si drží svoj nadčasový dizajn, dlhodobú odolnosť a jednoduchú funkčnosť.

Dnes je batoh Kånken dostupný v takom množstve farieb, veľkostí a modelov ako nikdy predtým, a často sa stáva obľúbeným a osobným spoločníkom každodenného života ľudí. Jeho veľká komunita nositeľov ho používa na prenášanie všetkého – od veľkolepých plánov do budúcnosti až po obyčajné škatuľky s obedom a pôsobivo si svoje Kånkeny personalizuje nálepkami, odznakmi, nášivkami a dokonca aj výšivkami – fotografuje ho, kreslí a zdieľa svoju vynaliezavosť so svetom.

Zdroj: Fjällräven

Jeden Kånken – viac ako 100 000 miliárd kombinácií

 S Kånken Me spúšťa spoločnosť Fjällräven novú platformu, ktorá ponúka fanúšikom Kånken možnosť byť kreatívny a ešte viac si prispôsobiť svoj vlastný Kånken tak, aby odrážal fanúšikovu farebnú osobnosť, ladil s jeho obľúbenou bundou alebo jednoducho môže byť improvizáciou. Vďaka 14 farebným možnostiam a 15 prispôsobiteľným častiam ponúka online konfigurátor viac ako 100 000 miliárd možných kombinácií, takže je takmer nemožné stretnúť niekoho iného s rovnakým Kånkenom.

Kreativita je vecou osobnosti a Kånken Me bude rovnako jedinečný ako jeho nový majiteľ. Vďaka zdieľateľnému odkazu je možné Kånken Me dokonca spoluvytvárať s priateľmi.

Spustenie platformy 18. októbra 2021 začalo limitovaným množstvom 1 000 Kånkenov týždenne (500 Európa/500 Severná Amerika), pričom každý týždeň budú čakať nové možnosti Kånken Me na prispôsobenie.

 „Prostredníctvom Kånken Me chceme osláviť globálnu komunitu a jej kreativitu, ktorá používa Kånken ako plátno na sebavyjadrenie,“ hovorí Henrik Andersson, globálny kreatívny riaditeľ spoločnosti Fjällräven. „Konfigurátor ponúka obrovské množstvo kombinácií, ktoré umožňujú každému používateľovi vytvoriť si vlastné jedinečné vyjadrenie... A to všetko jednoduchým a hravým spôsobom.“

Po vytvorení a odoslaní návrhu prostredníctvom konfigurátora spoločnosť Fjällräven vyrobí každé majstrovské dielo Kånken Me na mieru a odošle ho novému majiteľovi do 3 až 4 týždňov.

Kånken Me je k dispozícii na stránke fjallraven.com pre európsky a severoamerický trh od 18. októbra 2021. Nezabudnite to sledovať, pretože spoločnosť Fjällräven má v rukáve mnoho ďalších vzrušujúcich možností pre Kånken Me.

www.fjallraven.com

Zdroj: Fjällräven

O BATOHU KÅNKEN

Batoh Kånken vznikol v roku 1978 ako praktické riešenie naliehavého problému. Veľa dospelých, ale aj deti vo Švédsku trápili problémy s chrbticou. To znepokojilo zakladateľa spoločnosti Fjällräven Åkeho Nordina, a tak sa rozhodol nájsť riešenie. A bol ním Kånken. Jednoduchý štvorcový batoh s priestorom na dva zakladače formátu A4 a puzdro na ceruzky uľahčil a spríjemnil nosenie školských pomôcok.

Počas rokov sa batohy Kånken stali farebnejšími a rozmanitejšími, mali rôzne veľkosti a materiály (napríklad batohyRe-Kånken vyrobené z recyklovaných plastových fliaš, Kånken Re-Wool z recyklovanej vlny alebo Kånken Art navrhnuté švédskymi umelcami); základný tvar a jednoduchá manipulácia bez námahy sa však nezmenili. To spolu s históriou pomohlo značke Kånken dostať sa z Örnsköldsviku na severe Švédska takmer do všetkých kútov sveta. To, čo sa začalo ako funkčná školská taška, sa rýchlo stalo spoločníkom na cestách ľudí zo všetkých spoločenských vrstiev a celosvetovým úspechom.

Dnes je to už oveľa viac ako len batoh. Je rozšírením osobnosti svojho nositeľa. Stáva sa často objektom fotografií, majiteľ si ho môže prispôsobiť odznakmi, nášivkami alebo dokonca výšivkami. Jeho grafické stvárnenie ho mení na umenie a využíva sa ako stylingový doplnok. Popri tom všetkom stále spoľahlivo plní svoj hlavný účel: nosenie vecí.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.