StoryEditor

Agentúra Invelity rozbehla spoluprácu so spoločnosťou Unilever na platforme o varení

13.02.2020, 23:00
Spolupráca medzi Invelity a Unileverom odštartovala tvorbou nového interaktívneho portálu receptynakazdyden.cz. Ten je plný inšpiratívneho obsahu, ktorý je nielen vytvorený autormi stránky, ale do ktorého môžu ľahko prispievať samotní užívatelia a neustále ho obohacovať. Agentúra Invelity sa postarala o programovanie aj dizajn celého portálu.

Značku Knorr poznajú všetci milovníci chutného jedla. Z ich dielne pochádza mnoho obľúbených produktov, korenín, či ochucovadiel. Na trhu fungujú už od prvej polovice 19. storočia, no pod britsko-holandskú spoločnosť Unilever patria od roku 2000. 

Portál Recepty na každý den je unikátny hneď v niekoľkých oblastiach. Ponúka rôzne triky, ktoré pomáhajú pri uľahčení prípravy jedál, alebo tipy na potraviny, ktoré majú skvelé zdravotné benefity. Zároveň je tu vďaka ikonke “chladnička” možnosť vyklikať suroviny, ktoré má každý doma a vyfiltrujú sa recepty zložené len z dostupných ingrediencií. Celý web je navíc postavený na báze upraveného WordPressu s vlastnou témou na mieru, čo prináša značné výhody ako jednoduchú správu a výbornú rýchlosť.

Spolupráca s Invelity bola extrémne dobrá. Michal a jeho team zhmotnili naše predstavy a predošlé analýzy do podoby, ktorú vidíme dnes a sme s ňou spokojní. Chalani z Invelity sú vysoko responzívni a dolaďujú zmeny na počkanie, je na nich 100 % spoľah, čo pri spolupráci s agentúrami nie je vždy štandardom”, vyjadril sa Radovan Smolka, Digital marketing manager zo spoločnosti Unilever. 

Pred spustením webu bolo potrebné nastaviť komplexnú dátovú analytiku portálu pre presné meranie užívateľských interakcií s webom. Vďaka nástroju Google Tag Manager je všetko urobené prehľadne s importom dát pre viaceré platformy, čo pomôže pri lepšom marketingovom rozhodovaní vďaka kvalitným dátam. 

Spolupráca Invelity a Unilever pokračuje ďalej kontinuálnou SEO optimalizáciou naplánovanou na celý rok 2020. Keďže technické parametre stránky boli zoptimalizované počas jej vytvárania, SEO aktivity budú viac zamerané na obsah či off-page faktory.

Invelity si vďaka spolupráci so spoločnosťou Unilever medzi svojich klientov, ako sú napríklad TV JOJ, FAnn Parfumérie či Zoznam.sk, zaradila ďalšie zvučné meno.  

(PR)

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. apríl 2024 03:59