HYZA chce zlepšiť život ľudí vďaka bezpečným potravinám s jasným domácim pôvodomHyza
StoryEditor

HYZA chce zlepšiť život ľudí vďaka bezpečným potravinám s jasným domácim pôvodom

09.12.2020, 23:00
Značka HYZA - slovenský výrobca hydinového mäsa a výrobkov prichádza s novým, jasne identifikovateľným, dizajnom obalov. Pri tejto príležitosti realizovala aktivačnú kampaň “Dobré adresy” spojenú so spotrebiteľskou súťažou o hodnotné ceny a automobil KIA Niro Hybrid, ktorý je vyrábaný na Slovensku a šetrný k životnému prostrediu.

Slovensko sa v posledných rokoch stalo krajinou, v ktorej sa výrobcovia a spracovatelia hydiny pretekajú o čo najnižšie ceny produktov. Objavuje sa u nás mäso, ktoré sa tvári ako pôvodom slovenské, no často má zo Slovenska len označenie SK ovál, ktoré preukazuje len krajinu zabalenia produktu. Spoliehajú sa na nevedomosť či nepozornosť zákazníka a takýmto spôsobom postupne ničia konkurenciu.

Výrazný tlak na predaj privátnych značiek a dovoz lacného mäsa tlačí slovenských producentov za hranicu možností. Ako najefektívnejší nástroj na boj s rivalmi, ktorí ponúkajú „kvalitné“ dovozové mäso, sa javí edukácia a trpezlivé vzdelávanie spotrebiteľa.

V dobe, kedy sa kladie čoraz väčší dôraz na kvalitu potravín, ich skutočný pôvod, ako aj spôsob výroby, sme pristúpili k jasnej a zrozumiteľnej komunikácii. Našim zákazníkom chceme dať jednoznačnú informáciu, že HYZA ako tradičný slovenský výrobca kuracieho mäsa prináša na trh chutné a bezpečné produkty. Zároveň chceme viesť so spotrebiteľmi otvorený dialóg a edukovať ich tak, aby jasne identifikovali a mohli preferovať slovenské produkty pred lacnými a menej kvalitnými alternatívami zo zahraničia, mnohokrát bez jasného a dohladateľného pôvodu.", povedal Ing. Jiří Šavrda, podpredseda predstavenstva a výkonný riaditeľ HYZA a.s.

Nový komunikačný claim “Úprimné kurča z dobrej adresy”, nadväzuje na komunikačné ciele značky a zrozumiteľne spája jej hodnoty do jedinej údernej myšlienky.

Mierne zmeny v dizajne a komunikácii začala HYZA realizovať už minulý rok, a to najmä pri príležitosti jej 70. výročia. Navrhnutá vizualita sa následne s úpravami rozšírila aj do štandardnej komunikácie značky a stala sa tiež základom pre starostlivo navrhnutý obalový redizajn. Zmeny v komunikácii a dizajne HYZA odštartovala s agentúrou GALTON Brands, s ktorou spolupracuje.

“Pri redizajne obalov produktového portfólia sme vychádzali z tradície, ktorú značka HYZA reprezentuje, a moderného prístupu, ktorý uplatňuje vo výrobe aj v správaní sa na trhu. Zjednotili sme dve zdanlivo protichodné myšlienky: tradíciu a modernosť. Vznikol tak úplne nový, atraktívny a jasne odlíšiteľný obalový dizajn, ktorý značke poskytuje dostatočnú variabilitu pri použití naprieč celým produktovým portfóliom. Týmto spôsobom dokáže HYZA pri silnej dostupnosti produktov v predajniach nadobudnúť i vizuálnu prevahu na pultoch a využiť svoj potenciál v mieste predaja naplno.” hovorí Ing. Karol Hollosy, Account Director GALTON Brands. HYZA chce zlepšiť život ľudí vďaka bezpečným potravinám s jasným domácim pôvodom HYZA chce zlepšiť život ľudí vďaka bezpečným potravinám s jasným domácim pôvodom Hyza Nové obaly začala HYZA na trh uvádzať postupne, pričom prvé redizajnované produkty sa na pultoch objavili už v druhej polovici tohto roka. Od ich zmeny si značka sľubuje najmä zvýšenie konzistencie vizuálnej komunikácie, ale aj zjednodušenie orientácie spotrebiteľa počas nákupu.

Odovzdať posolstvo značky čo možno najširšiemu publiku sa HYZA rozhodla aktivačnou kampaňou a spotrebiteľskou súťažou “Dobré adresy”, ktorá zákazníkov motivovala k nákupu a objavovaniu dobrých adries na Slovensku. Kampaň tak bola výborným spojením jej obchodných i komunikačných cieľov. Dlhodobé budovanie značky navyše podporuje aj aktuálne, v poradí piate ocenenie v programe Superbrands, ktorá je najuznávanejšou nezávislou globálnou autoritou v oblasti hodnotenia a oceňovania obchodných značiek.

(PR)

menuLevel = 2, menuRoute = news/pr-clanky, menuAlias = pr-clanky, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 16:43