Sledujte nás na Instagrame

@strategie.skFacebook

Nová kampaň pre Ligu proti rakovine pozýva všetky ženy na prehliadku roka

Agentúra Popcorn Advertising v kampani pre Ligu proti rakovine vysvetľuje, ktorá "prehliadka roka" je naozaj dôležitá.

Nová kampaň pre Ligu proti rakovine pozýva všetky ženy na prehliadku roka
Zdroj: Liga proti rakovine

Myšlienka kampane je založená na podobnosti dvoch úplne odlišných prehliadok. Jedna je módna prehliadka, ktorá reprezentuje tie menej dôležité, banálne veci v živote človeka.
Druhá je tá, ktorá je naozaj dôležitá a dokonca môže zachrániť ľudský život.

Nová kampaň pre Ligu proti rakovine pozýva všetky ženy na prehliadku roka
Zdroj: Liga proti rakovine
V TV spote sa snažíme získať pozornosť diváka cez tú "okázalú" prehliadku. Ukazujeme atraktívne fashion zábery, púšťame rytmickú hudbu, pred kamerou defilujú známe tváre.
V momente, keď sa už všetci pozerajú, plynule prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne gynekologickej ordinácie.

Od TV spotu cez rádio, až po print, sme vizualitu pripravovali tak, aby pripomínala charakter kampane skutočnej módnej prehliadky.

Nová kampaň pre Ligu proti rakovine pozýva všetky ženy na prehliadku roka
Zdroj: Liga proti rakovine
S režisérom Vladom Kriškom sme premýšľali, ako dosiahnuť plynulý prechod medzi dvoma fázami spotu, keď prechádzame z prostredia módnej prehliadky do čakárne. Riešením bolo nakoniec využitie veľkých LED panelov, pred ktorými sa scéna natáčala. Dokázali sme tak počas jedného záberu kompletne zmeniť atmosféru a tak podporiť a zvýrazniť myšlienku spotu.


Na kampani spolupracovali známe ženy slovenského showbiznisu ako Adela Vinczeová, Emma Drobná či Zuzana Vačková. Ukazujeme tým, že v otázke zdravia sme všetci na jednej lodi, no zároveň využívame ich mediálny výtlak. 
Nová kampaň pre Ligu proti rakovine pozýva všetky ženy na prehliadku roka
Zdroj: Liga proti rakovine
Vizitka kampane:
Reklamná agentúra: Popcorn Advertising

Creative director: Juraj Šútovec

Art Director: Adrian Juriga

Copywriter: Juraj Šútovec

Account manager: Andrej Romaňák

 

Produkcia: HomeMedia production

Studio: Lifepark

Réžia: Vlado Kriško

Kamera: Ondrej Synak

Strih: Vlado Kriško

Grading: Matús Havelka
Zvuk: Samo Škubla

Foto: Lousy Auber

Muah: Lucia Ružová

Styling: Jana Tomas

Účinkujú: Adela Vinczeová, Ema Drobná, Zuzana Vačková

Voiceover: Adela Vinczeová, Milan Zimnýkoval

Kampaň je nasadená od 16. 8. a trvá do konca októbra 2021.

 

(PR)

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.