27.10.2021, 13:00

ESG je budúcnosť: sonda do plánov top slovenských marketérov

Špeciálna príloha magazínu Stratégie sa zaoberá témou sustainability.

ESG je budúcnosť: sonda do plánov top slovenských marketérov
Zdroj: Stratégie

V Stratégiách sme sa prvýkrát pripravili špeciálnu prílohu, ktorá sa venuje téme udržateľnosti – sustainability. Zároveň sme sa pri tejto príležitosti spýtali vybraných top zadávateľov slovenskej reklamy v anonymnom dotazníku na ich stratégie súvisiace s ESG.

Z rebríčka spoločnosti Kantar – najväčší zadávatelia slovenskej reklamy TOP 100, sme si vyselektovali TOP 25 spenderov tak, aby sme  pokryli segmenty: banky, reťazce, potraviny, auto-moto. Z 25 dotazníkov sa nám vrátilo 17, ktoré nám poskytlo zaujímavú sondu do myslenia vybraných najväčších zadávateľov reklamy o stratégii udržateľnosti.

Príjemným prekvapením bolo zistenie, že každý z top zadávateľov, ktorý sa zapojil, uviedol, že téma ESG je preňho buď  „veľmi dôležitá“ alebo „skôr dôležitá“. Výsledky z prieskumu nám potom potvrdili aj vybrané spoločnosti, ktorých sme sa pýtali na konkrétne stratégie ESG, ciele či realizované projekty.

Zdá sa, že stratégiu a ESG ciele firmy postupne zvládajú. Výbornou správou je, že niektoré už majú aj špeciálnu pozíciu, ktorá sa venuje iba oblasti udržateľnosti. A dúfame, že v tomto trende budú firmy pokračovať aj ďalej. Aj s mnohými neľahkými výzvami, ktoré ich čakajú.

Špeciálnu prílohu ESG je budúcnosť 2021 si môžete stiahnuť nižšie. Nájdete v nej aj najzaujímavejšie projekty partnerov prílohy.

Zdroj: Stratégie

 Stiahnuť dokument

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.