27.10.2021, 10:00

Špeciálna príloha OUT & INDOOR 2021: Vonkajšia reklama má svoj význam

Špeciálna príloha magazínu Stratégie mapuje situáciu na trhu vonkajšej reklamy.

Špeciálna príloha OUT & INDOOR 2021: Vonkajšia reklama má svoj význam
Zdroj: Stratégie

Súčasťou októbrového čísla magazínu Stratégie je aj ročenka OUT & IN DOOR. Na situáciu na trhu vonkajšej reklamy sme sa pozreli spolu s najvýznamnejšími spoločnosťami na trhu, priniesli sme prehľad výdavkov do reklamy za posledné roky a výhľady do ďalšieho obdobia.

Nájdete v nej aj rozhovor s prezidentom Asociácie vonkajšej reklamy Ivanom Pellerom a najzaujímavejšie projekty partnerov prílohy. To, že reklama v outdoore nemusí byť nudná a dokáže ľudí zaujať, ukazuje tucet inšpiratívnych kampaní zo sveta.

Špeciálnu prílohu OUT & INDOOR 2021 si môžete stiahnuť nižšie. 

Zdroj: Stratégie

 Stiahnuť dokument

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.