02.08.2021, 14:35

Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov

V novej prílohe Športový marketing 2021 si môžete prečítať aj o týchto témach:

  • Top spolupráce športovcov a značiek, ktoré ovplyvnili športový biznis a zapísali sa do histórie.
  • Anketa: Prečo je podpora športu dôležitá pre slovenské firmy a podľa akých kritérií si vyberali športovca alebo šport, ktorý budú podporovať.
  • Prehľad športových vysielacích práv televízií.
  • Rozhovor s Marcelom Gregom a Romanom Neuschlom z Joj Group o novej televíznej stanice JOJ Šport.
  • E-športy dobýjajú olympijský svet.
Nová špecializovaná príloha Stratégií: Športový marketing nabral na sile s návratom veľkých športov
Zdroj: Stratégie

Po ročnej odmlke sa športoví fanúšikovia opäť môžu tešiť na športové podujatia. Z veľkých podujatí už máme za sebou Svetový pohár s famóznou Petrou Vlhovou, majstrovstvá sveta v hokeji či futbalový šampionát. Športové leto odštartovala Tour de France a začala aj najväčšia športová udalosť roka – letné olympijské hry. Viac športového obsahu prinesú aj televízie, ktoré na jeseň spúšťajú nové stanice zamerané šport a zdravý životný štýl.

S návratom veľkých športov nabral na sile športový marketing. Stratégie preto prinášajú na trh novú špecializovanú prílohu zameranú práve na šport. Oslovili sme v nej spoločnosti, ktoré investujú do športového marketingu, prinášame inšpiratívne kampane zo sveta zo sveta či najvýznamnejšie spolupráce značiek so športovcami. Zaujímal nás aj televízny trh, na ktorom dochádza k preskupovaniu síl a neobišli sme ani progresívne bojové športy a e-športy, ktoré zatiaľ čakajú na marketingové objavenie.

Zdroj: Stratégie

 Stiahnuť dokument

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.