14.07.2005, 00:00

Reality show TV Markíza FC 3skáč

Atypický formát v rámci reality show FC 3skáč spustí na jeseň tohto roku TV Markíza. Východiskovým faktom je postaviť na Slovensku vlastnú "beckhamovskú jedenástu".

Ako pre Stratégie uviedla Narcis Liptáková z oddelenia Public relations TV Markíza: „Je to dánsky licencovaný formát, ktorý sa veľmi úspešne ujal vďaka svojej atypickosti, originálnemu nápadu a humoru, akým relácia oplýva. Cieľom je nielen "naučiť počítačových maniakov" a ľudí, ktorí majú od športu ďaleko a venujú sa celkom iným aktivitám, hrať futbal, teda relácia nie je postavená len na zvládnutí vedieť kopať do lopty - ale dochádza aj k zmene imidžu, zmýšľania a nazerania na športové, ale aj spoločenské a vzťahovo-tímové chápanie súvislostí.“ Do podporných produktov v podobe samostatných eventov budú môcť zasahovať aj diváci - nie však formou sms hlasovania, ako je zvykom v iných reality show, ale svojou priamou účasťou.

„Tento program nechce ukazovať ľudí v situáciách, v ktorých sa oni sami nechcú vidieť. V relácii FC 3skáč pozveme 16 mladých mužov vo veku 18 až 30 rokov, ktorí sami o sebe tvrdia, že sú čudáci a bifľoši, do tvrdého sveta futbalu. Počas troch mesiacov ich uvedieme do neľahkého života športovca. Každá epizóda je pre nich nová výzva predstaviť si a dosiahnuť svoju pozitívnu premenu a pripraviť sa fyzicky i psychicky na veľké finále, v ktorom súperi ostávajú tajomstvom,“ dodala Narcis Liptáková.

Toho času je je televízia v rokovaní s viacerými klientami v oblasti sponzoringu. Projekt je podporený televíznou a printovou kampaňou.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.