20.03.2012, 00:00

Jandl českú kreatívnu cenu nezískal

Jediná slovenská agentúra nepremenila na cenu žiaden z dvoch shortlistov. Výsledky súťaže Louskáček 2012.

Víťazi súťaže o najkreatívnejšiu českú reklamu Louskáček 2012 sú známi. Jediná slovenská reklamná agentúra, ktorá mala šancu bodovať – Jandl – nepremenila na cenu žiaden zo shortlistov.

Jandl mal dva shortlisty: jeden v kategórii Print za sériu Nenechávejte si to pro sebe... pre klienta Wikipedia CZ, druhú v kategórii Rádio za prácu Lady gaga pre Radio Kiss.

Louskáčka ovládla agentúra Leagas Delaney s dvoma zlatými cenami a Kaspen / Jung von Matt s najväčším počtom cien celkovo. Darilo sa aj agentúre Euro RSCG, hlavne vďaka jej kampaniam pre "menších" klientov. Zo zadávateľov vynikali predovšetkým Budvar a Škoda. Kompletné výsledky Louskáčka 2012 na Marketing & Media.

Členom kmeňovej poroty Louskáčka bol aj Róbert Slovák, predseda ADC Slovensko a zakladateľ Respect APP. Svoje postrehy postoval na Twitteri.

Zdroj: Ivan Krasko, M&M;

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.