09.05.2012, 17:03

Piano má kampaň. S "gašparom" namiesto Googlu

Piano má kampaň. S "gašparom" namiesto Googlu

Myslí si vaša suseda, že za komunizmu bolo lepšie? Piano je vraj pre ňu to pravé.

Zamykací systém Piano Media odštartoval novú kampaň. Promuje cez ňu akciovú ponuku 1+1 predplatného zadarmo.

Kampaň vytvorila agentúra Istropolitana Ogilvy. “Kreatívny koncept vychádza priamo z promo ponuky. Možnosť darovať predplatné Piana zadarmo provokuje k otázke, kto by si takýto darček zaslúžil,” uvádza v tlačovej správe creative team director z Istropolitana Ogilvy Braňo Bezák.

Kampaň sa objaví v máji na weboch zapojených do Piana (HNonline.sk, itnews.sk, metoo.sk, tyzden.com, pravda.sk a Mediálne.sk) a v printoch (Pravda, .týždeň).

Vizitka kampane

Názov kampane: Darujte mu Piano
Reklamná agentúra: Istropolitana Ogilvy
Creative director: Braňo Bezák
Copywriter: Vlado Janček
Art Director: Michal Moravec, Nina Gajdošíková

Zdroj: ik

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.