30.05.2012, 10:14

Union prešiel od Istropolitany k Zaraguze digital

Zaraguza značku zastreší komplexne. Za posledné obdobie ide o druhú zmenu agentúry.

Union prešiel od Istropolitany k Zaraguze digital

Už dávnejšie obehla reklamný trh správa, že Union vypísal konanie na komunikačnú agentúru. Víťaznou agentúrou sa v tendri stala Zaraguza digital.

Agentúra bude pre poisťovňu poskytovať full service. „Teda realizujeme i klasickú reklamu. Veľmi nás teší, že nám klient zveril svoju značku komplexne,“ dodáva k vyhratému tendru Milan Lechnický, CEO Zaraguza digital.

Agentúra Istropolitana Ogilvy pripravila pre Union na jeseň minulého roka nový koncept. Vystriedala známych Kukláčov z dielne Wiktor Leo Burnett. Stalo sa tak po nástupe nového marketingového riaditeľa Juraja Vilikovského.

V súčasnosti nová komunikačná línia Unionu prechádza do rúk Zaraguzy digital. „Spolupracujeme so Zaraguza digital a s doterajšou spoluprácou sme spokojní,“ vyjadruje sa k záležitosti Vilikovský.

Zdroj: Erika Brindzová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.

Cookies

Na našich stránkach používame cookies. Slúžia na zlepšenie našej práce a vášho zážitku z čítania HNonline.sk. Bližšie informácie nájdete v Pravidlách používania cookies. Spracovanie a správu cookies nastavíte priamo vo Vašom prehliadači.