StoryEditor

Union prešiel od Istropolitany k Zaraguze digital

30.05.2012, 10:14
Zaraguza značku zastreší komplexne. Za posledné obdobie ide o druhú zmenu agentúry.

Už dávnejšie obehla reklamný trh správa, že Union vypísal konanie na komunikačnú agentúru. Víťaznou agentúrou sa v tendri stala Zaraguza digital.

Agentúra bude pre poisťovňu poskytovať full service. „Teda realizujeme i klasickú reklamu. Veľmi nás teší, že nám klient zveril svoju značku komplexne,“ dodáva k vyhratému tendru Milan Lechnický, CEO Zaraguza digital.

Agentúra Istropolitana Ogilvy pripravila pre Union na jeseň minulého roka nový koncept. Vystriedala známych Kukláčov z dielne Wiktor Leo Burnett. Stalo sa tak po nástupe nového marketingového riaditeľa Juraja Vilikovského.

V súčasnosti nová komunikačná línia Unionu prechádza do rúk Zaraguzy digital. „Spolupracujeme so Zaraguza digital a s doterajšou spoluprácou sme spokojní,“ vyjadruje sa k záležitosti Vilikovský.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 15:55