StoryEditor

Babičku promujú babičky s vnučkami

19.03.2013, 19:34

Spoločnosť Levmilk podporuje značku Babička v obchodných reťazcoch.

Čerstvé produkty pod značkou Babička – mlieko, smotanu, šľahačku, tvaroh, maslo, acidofilné a kefírové mlieko – predstavujú zákazníkom netradične staré mamy. Za nákup produktov získajú zákazníci knižku s receptami Dobroty od babičky.

„Promo aktivita na produkty značky Babička je zameraná na koncového spotrebiteľa priamo v mieste predaja. Zvolili sme čas pred Veľkou nocou, keď sa gazdinky pripravujú na sviatky. Práve v tomto čase sa tešíme na sladké i slané dobroty, ktoré na sviatočný stôl pripravia naše babičky. V tomto štýle komunikujeme aj promo team, ktorý prezentuje tradíciu produktu Babička s cieľom priniesť recepty našich starých mám, ktoré sa zachovali dodnes,“ vysvetľuje filozofiu kampane Matúš Marget, brand manažér Levmilku – Levických mliekární.

Promo kampaň odštartovala v polovici marca a potrvá do 30.3. vo viac ako 40 predajniach obchodných reťazcov. Súčasťou kampane je PR podporené POS materiálom a novou facebookovou stránkou Babičkine recepty.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
25. apríl 2024 06:07