16.04.2013, 16:26

Markíza rástla, pomohlo Búrlivé víno aj Dospeláci

SuperStar išla oproti Miss Slovensko. Prinášame prehľad týždennej sledovanosti.

Markíza rástla, pomohlo Búrlivé víno aj Dospeláci

Markíza si minulý týždeň polepšila a stala sa lídrom s náskokom piatich percentných bodov v 12-54. Najlepšie jej fungovalo Búrlivé víno: to pondelkové sa stalo najsledovanejším programom týždňa so 418 tisíc mladými divákmi (share 33,5 %). V 12+ ho videlo 782 tisíc.

Markíza priniesla aj najsledovanejšiu akvizíciu: sobotný premiérový film Dospeláci videlo 409 tisíc divákov od 12 do 54 rokov (podiel 34,7 %). Nedeľná SuperStar mala 356 mladých divákov a share 28,6 %, stredajšie Modré z neba 32,7 %.

Televízii Joj najlepšie okrem spravodajstva a počasia funguje Panelák: štvrtkový diel oslovil najviac, až 331 tisíc mladých divákov pri podiele 26,8 %. Nedeľný event Miss Slovensko 2013 zaujal vyše štvrťmilióna mladých (podiel 20,5 %).

Jednotke v jej cieľovej skupine 12+ tradične fungovala Pošta pre teba (21,9 %). Piatkové vydanie šou Milujem Slovensko malo zatiaľ najviac divákov – 363 tisíc v 12+ (podiel 17,1 %).

Líderstvo medzi malými stanicami opäť získala Doma.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (15. týždeň, celodenne)

Markíza25,9 %+ 1,1
Joj20,8 %+ 0,1
Doma4,9 %+ 0,8
Plus4,6 %- 0,3
Dajto2,6 %+ 0,1
Fooor0,9 %- 0,1

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (15. týždeň, celodenne)

Jednotka8,6 %0
Dvojka1,9 %- 0,3
TA31,5 %- 0,2

Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 16. týždni:

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.