V mene značky Dove dnes Kristína Farkašová (vľavo), Janette Šimková (Dove koučka, v strede) a Michaela Blaško (dermatologička Dove, na foto v pravo) predstavili novú kampaň Objav svoju krásu.
StoryEditor

Dove zajtra spustí originálnu aplikáciu

07.03.2013, 15:20
V mene značky Dove dnes Kristína Farkašová, Dove koučka Janette Šimková a dermatologička Dove Michaela Blaško predstavili novú kampaň Objav svoju krásu.

V rámci kampane Objav svoju krásu značka zapojí užívateľov do pretvárania reklám na FB.

V rámci tohtoročnej kampane s názvom „Objav svoju krásu“ spustí Dove sofistikovanú Facebook aplikáciu Ad Makeover, ktorá na brazílskom, austrálskom a britskom trhu zožala minulý rok obrovský úspech. Tento rok s ňou značka prichádza aj na ďalšie svetové trhy. U nás aplikáciu spustí presne v Medzinárodný deň žien, teda zajtra, 8. marca 2013.

„Na šírenie posolstva prirodzenej krásy sme si vybrali Facebook kvôli jeho sile a obrovskému zásahu. Veríme, že je zárukou toho, že pozitívne posolstvá sa dostanú čo najväčšiemu množstvu žien,” povedala Alena Popovičová, brand managerka spoločnosti Unilever za značku Dove.

Princíp aplikácie Dove Ad Makeover spočíva v tom, že zamieňa kritické posolstvá online reklám šírených na Facebooku za posolstvá pozitívne. Užívateľky samy tak budú mať možnosť vyjadriť nesúhlas s tým, ako ich rozličné kriticky ladené reklamy vyzývajú na to, aby sa menili a upravovali, keď potenciál krásy je v nich samých. Toto posolstvo budú môcť šíriť vďaka aplikácii AdMakeover (ktorú nájdu na Dove fan page na Facebooku), kde budú mať na výber zo siedmich predpripravených pozitívnych správ, ktoré môžu farebne upravovať a rozlične cieliť.

Značka Dove na to, aby mohla posielať pozitívne posolstvá ženám, využila aukčný systém nákupu kľúčových slov na Facebooku a za každé kľúčové slovo ponúkla vyššiu sumu ako ktokoľvek iný. Ide o postup, ktorý ešte nikdy žiadna iná značka nerealizovala.

Facebook aplikácia Dove Ad Makeover už minulý rok zožala obrovský úspech na brazílskom a austrálskom trhu, kde sa za 1 týždeň podarilo predať pozitívne posolstvá krásy až vyše 5,3 miliónu žien a nahradiť nimi až 171 miliónov kritických reklám. Aplikácia bola ocenená aj na Medzinárodnom festivale kreativity Cannes Lions v Londýne, kde získala striebornú a bronzovú cenu.

Zdroj: red

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. apríl 2024 06:26