04.04.2013, 16:37

Heineken si vyberá obal limitovanej edície

Obaly navrhli bežní dizajnéri. Víťazný sa stane predlohou pre edíciu. Ktorý sa najviac pozdáva vám?

Heineken si vyberá obal limitovanej edície

V decembri Heineken spustil súťaž v dizajnovaní ikonickej fľašky. Súťaž s názvom REMIX OUR FUTURE prebiehala na Facebooku a zapojiť sa do nej mohli ako profesionálni dizajnéri, tak aj amatéri. Inšpiráciou im bola rozmanitá minulosť Heinekenu. Výsledkom snaženia boli nadčasové dizajny budúcnosti. Heineken už pozná svojich 5 finalistov.

TOP 5 návrhov uzrie svetlo sveta na Dizajnweek v Miláne. Finálny dizajn, ktorý bude odhalený 11. apríla 2013 bude predlohou pre limitovanú edíciu.

 

Z ktorej fľašky by ste si najbližšie chceli pivo vychutnávať vy?

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.