09.10.2013, 14:00

Blogujte, pomôže vám to v kariére. Tvrdí inovátorka zo Silicon Valley

Pre jednu z najkreatívnejších ľudí biznisu sa stalo blogovanie dôležitou súčasťou kariéry.

Claire Diaz-Ortiz. Foto: LinkedIn
Zdroj: LinkedIn

Blogovať alebo neblogovať? Inovátorka zo Silicon Valley Claire Diaz-Ortiz je jednoznačne za: "Som presvedčená, že mnohí odborníci mohli zaznamenať väčší úspech v kariére, keby si vybrali jedinú novú aktivitu: blogovanie," uvádza na svojom blogu na sociálnej sieti LinkedIn.

Claire Diaz-Ortiz pracuje pre Twitter. Je autorka, prednáša a Fast Company ju vyhlásil ja jednu zo 100 najkreatívnejších ľudí biznisu. "Od roku 2007 je blogovanie jednou z najdôležitejších súčastí mojej kariéry," povedala.

Pre tých, ktorí uvažujú nad blogovaním, prináša Claire Diaz-Ortiz aj tri rady. Ich autorkou je Ruth Soukup, ktorá napísala e-knihu How to Blog for Profit (Without Selling Your Soul). Jej rady sú:

Venujte sa tomu, pre čo ste zanietený. Je ťažké denne písať o niečom, čo vás vôbec nezaujíma. Vtedy to nemá prečo zaujať ani potenciálnych čitateľov.

Vytvárajte skvelý obsah. Obsah je to, čo prináša čitateľov, a čitatelia zase prinášajú zisky. Ak neprinesiete hneď na začiatku presvedčivý obsah, váš blog pohorí. Hľadajte niečo, čo môžete priniesť čitateľom iba vy a nestarajte sa o to, čo píšu všetci ostatní.

Neprestávajte sa učiť. Blogovanie sa neustále vyvíja. Ak nezachytíte trendy, váš blog pomaly zomrie. A nenechajte sa odradiť tým, že už existuje kopa blogov.

Blogovaniu sa venujú aj ľudia zo slovenského marketingu, médií a reklamy na webe Stratégií. Čo vám priniesli naposledy?

Päť najnovších blogov na Stratégiách:

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.