31.05.2013, 10:33

Zrušenie postu hovorcu je podľa RTVS "koncepčné nastavenie PR"

"RTVS sa musí stať viditeľnejšou," tvrdí Václav Mika. Mení štruktúru aj personálne obsadenie na marketingu.

Zrušenie postu hovorcu je podľa RTVS "koncepčné nastavenie PR"
Zdroj: Ivan Krasko

Rozhlas a televízia Slovenska mení svoje marketingové oddelenie. Zmeny v štruktúre i personálnom obsadení sa podľa generálneho riaditeľa RTVS Václava Miku uskutočňujú s cieľom dosiahnuť zmenu vnímania RTVS zo strany verejnosti a médií.

Mika pripomenul, že jednou z kľúčových úloh súčasného manažmentu RTVS je koncepčné nastavenie PR a marketingu. Marketing a komunikácia verejnoprávneho média má získať zmenami nové atribúty: "RTVS sa musí stať viditeľnejšou," zdôraznil Mika s odkazom na otvorenú a transparentnú komunikáciu, ako podstaty bližšieho spojenia s divákmi a poslucháčmi.

Podľa riaditeľky Sekcie marketingu a komunikácie RTVS Daši Matušíkovej je primárnym cieľom týchto zmien vytvorenie silného mediálneho domu. S tým je podľa Matušíkovej spojená radikálna zmena vnímania a imidžu značky, ktorej základom je alternatíva voči komerčným médiám. "Chceme z RTVS vybudovať dôveryhodnú, nebulvárnu a programovo kvalitnú značku, ktorej budú ľudia veriť," uviedla Matušíková.

Súčasťou novej komunikačnej štruktúry sú zmeny v personálnom obsadení Sekcie marketingu a komunikácie. RTVS od 1. júna ruší pozíciu hovorcu, ktorým bol doteraz Richard Šümeghy. Externá komunikácia sa rozdelí na imidžové a produktové PR.

Imidžové PR, korporátnu komunikáciu s verejnosťou a komunikačnú agendu generálneho riaditeľa bude podľa novej štruktúry viesť Dominika Šulková. PR strategických programových značiek a online komunikáciu na sociálnych sieťach bude mať na starosti Juraj Kadáš.

Zdroj: TASR

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.