17.09.2013, 14:25

Súboj kuchárov Paulus vs. Ihnačák: Nová kampaň reťazca Lidl štartuje zajtra, vieme viac

Lidl chce inšpirovať ľudí v domácom varení ponukou receptov a zvýhodnenými cenami ich ingrediencií. Pozrite si vizuály a prvý spot kampane, web s receptami a všetky informácie.

Súboj kuchárov Paulus vs. Ihnačák: Nová kampaň reťazca Lidl štartuje zajtra, vieme viac

Lidl chce inšpirovať ľudí v domácom varení ponukou receptov a zvýhodnenými cenami ich ingrediencií. Pozrite si vizuály, prvý spot kampane, web s receptami a všetky informácie.

Koncom augusta sa na Slovensku aj v Českej republike v médiách a na bilboardoch objavil teasing „Paulus vs. Ihnačák“. Ide o česko-slovenský kulinársky súboj známych šéfkuchárov Romana Paulusa a Marcela Ihnačáka, ktorí predstavia vlastné recepty zo sortimentu spoločnosti Lidl. Takouto formou chce obchodný reťazec v oboch krajinách inšpirovať ľudí, aby varili doma chutnejšie, zdravšie, jednoduchšie a za dobré ceny.

V koncepte súboja kuchárov Lidl využíva mix marketingových aktivít. V teasingu nasadil v čase od 27.8. do 15.9 2013 rozhlasové a televízne spoty, inzerciu v printových médiách, bilbordy a využil PR komunikáciu na predstavenie kuchárov v médiách.

Prezentácia samotného súboja kuchárov odštartuje 18. septembra a zahŕňa ATL aj BTL aktivity - každý týždeň nový TV spot, inzerciu  v printových médiách, na sociálnych sieťach, banneroch na internete, bilbordoch, aj priamo u koncového zákazníka v sieti predajní Lidl formou pútačov, letákov  a brožúr.

 

Prvý spot, ktorý bude vysielaný od zajtra (stredy) v TV si pozrite na konci správy.

 

Súčasťou súboja kuchárov je aj reprezentatívny prieskum o stravovacích návykoch Slovákov a Čechov, ktorý pre spoločnosť Lidl realizovala spoločnosť STEM/MARK v júli 2013 na vzorke 1000 respondentov. Prieskum odhalil, že 76 % Slovákov aj Čechov varia doma aspoň trikrát za týždeň.„Výsledky prieskumu hovoria, že väčšina Slovákov varí doma, preto sme sa rozhodli ponúknuť im inšpiráciu. Naším cieľom je povzniesť každodennú rutinu varenia na zábavu, ponúknuť iný pohľad na gastronómiu, ktorá stojí na štyroch základných princípoch – chutne, zdravo, jednoducho a za skvelú cenu,“ hovorí  Tomáš Bezák, hovorca spoločnosti Lidl. (Prezentáciu prieskumu vo videu nájdete na konci správy.)

 

V súboji kuchárov predstavia Roman Paulus a Marcel Ihnačák každý týždeň svoj vlastný recept, ktorého základ bude tvoriť vybraná surovina z  ponuky Lidl. Hlavné ingrediencie sa budú v danom týždni predávať za zvýhodnené ceny a budú viditeľne označené cenovkami s motívmi oboch majstrov kuchyne. Všetky potrebné suroviny na prípravu oboch receptov bude možné zakúpiť v každej predajni Lidl.  

 

Recepty nájdu zákazníci priamo v predajni v špeciálnych brožúrach, v letákoch vo svojich poštových schránkach a na internetovej stránke www.kuchynalidla.skNovovytvorená interaktívna stránka bude obsahovať recepty a videá oboch kuchárov, dobré rady a triky na spracovanie surovín či prípravu jedál, ktoré môžu fanúšikovia lajkovať, komentovať.

 

„Baví ma učiť ľudí variť, preto ma táto ponuka Lidlu oslovila a rád som ju prijal,vysvetľuje český kuchár Roman Paulus a jeho slovenský súper Marcel Ihnačák dodáva: „Rád by som presvedčil Slovákov, že môžu variť jednoduché, pestré a zároveň zdravé jedlá z toho, čo bežne dostanú kúpiť v obchode.“

 

 

http://youtu.be/Y2Xl7mKpB8U

http://youtu.be/ayIu0sX-Dcg

Zdroj: mia

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.