Paulus vs. Ihnačák
StoryEditor

Paulus vs. Ihnačák: Vieme, kto zrejme stojí za kampaňou

04.09.2013, 17:34
Na Slovensku je nová teasingová kampaň.

Na Slovensku je nová teasingová kampaň. V televízii, časopisoch, na billboardoch či na webe sa objavujú zmienky o česko-slovenskom dueli Paulus vs. Ihnačák. Kampaň upozorňuje na dátum 19. septembra, no zatiaľ neodhaľovala bližšie detaily.

Za kampaňou stojí pravdepodobne maloobchodný reťazec Lidl, ktorý na Úrade priemyselného vlastníctva podal žiadosť o registrácie "paulus vs. ihnačák" ako svojej ochrannej známky. "Prichádza čas na veľké zmeny v našej kuchyni," avizuje Marcel Ihnačák v rozhlasovom spote a sľubuje zdravšie stravovanie za "skvelé ceny".

Marcel Ihnačák je slovenský šéfkuchár a autor viacerých kníh. V minulosti pracoval v reštaurácii Jamieho Olivera či ako šéfkuchár v Století, AuCafe alebo Liviano. Potom prešiel do reštaurácie Toscana. Čech Roman Paulus je šéfkuchárom pražského hotela Radisson Blu Alcron. Ako uvádza hotel na svojom webe, stal sa držiteľom titulu Kuchár roku (2009-2010) a pod jeho vedením získala reštaurácia Alcron dvakrát Michelinovskú hviezdu. Stratégie zisťujú podrobnosti o tom, na čo Lidl oboch šéfkuchárov využije.

Teasingová fáza kampane

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. apríl 2024 23:10