30.04.2013, 07:30

Najsledovanejšie opäť Búrlivé víno, z filmov bodoval Ochranca

Tento týždeň ovplyvnia sledovanosť MS v hokeji. Pôjdu na Jednotke aj Dvojke RTVS.

Najsledovanejšie opäť Búrlivé víno, z filmov bodoval Ochranca

Najsledovanejším programom na Slovensku v minulom týždni bolo opäť Búrlivé víno. Pondelková epizóda mala 399 tisíc divákov v reklamne zaujímavej cieľovej skupine 12-54 (share 33,2 %).

Najsledovanejšou akvizíciou týždňa sa v cieľovke 12-54 stal sobotný film Ochranca (Safe) na Markíze s 352 tisíc mladými divákmi a podielom 32,2 %. Videlo ho len o tri tisícky mladých ľudí menej ako nedeľnú SuperStar (32,9 %).

Markíza sa stala celotýždenným trhovým lídrom s podielom 25,4 % v 12-54. Druhá Joj mierne rástla, jej najúspešnejším nespravodajským programom bol pondelkový Panelák (26,8 % v 12-54). Medzi malými stanica si prvenstvo udržala Plus.

Verejnoprávna Jednotka pritiahla vo svojej cieľovej skupine 12+najviac divákov sobotnou Poštou pre teba (383 tisíc/podiel 20,5 %). Dobré výsledky zaznamenala aj stredajšia Liga majstrov (15,6 % s prvým polčasom a 22,2 % s druhým). Tento týždeň bude športu ešte viac: štartujú majstrovstvá sveta v hokeji.

Trhové podiely v 12-54 a medzitýždenný posun (17. týždeň, celodenne)

Markíza25,4 %- 0,7
Joj20,7 %+ 0,2
Plus4,7 %+ 0,2
Doma4,5 %+ 0,2
Dajto2,7 %0
Fooor1,0 %0
WauN/AN/A

Trhové podiely v 12+ a medzitýždenný posun (17. týždeň, celodenne)

Jednotka8,5 %0
Dvojka2,4 %- 0,9
TA31,6 %0

Čo ovplyvní sledovanosťv nasledujúcom 18. týždni:

  • štart MS v hokeji na RTVS (od piatka na Jednotke aj Dvojke)

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.