28.02.2014, 09:00

Seriál Arrow pôjde v televízii Markíza

Na hlavnom kanáli prinesie TV Markíza seriál pre mladých. A to v dobrom čase. Prečítajte si viac.

Seriál Arrow pôjde v televízii Markíza

Televízia Markíza prinesie novú zahraničnú akvizíciu. V stredu 19. marca štartuje americký akčný seriál Arrow.

Arrow sa bude vysielať v lukratívnom čase a bude presahovať aj do prime-timu: dostane priestor každú stredu o 21:50 po Hlase Česko Slovenska. Prvý týždeň s dvoma epizódami za sebou, potom pôjde už len jedna časť týždenne.

V Amerike vysiela seriál stanica The CW. Momentálne ponúka druhú sériu a tá dosahuje priemerný sezónny rating 1,4 % (most current) v reklamne dôležitej skupine 18-49. Pre The CW je to nadpriemer: túto sezónu má výkon 0,8 %. Seriál sa ako jeden z prvých dočkal obnovenia na sezónu 2014/2015 a na jeseň bude pokračovať treťou sériou. Stanica dokonca chystá aj jeho spin-off pod názvom The Flash. Zatiaľ si dala vyrobiť pilot, prípadné objednanie celej série môže byť zverejnené v máji.

Stanica The CW cieli na mladých, jej primárnou cieľovou skupinou z hľadiska programingu sú ľudia od 18 do 34 rokov. Arrow ide tiež v tejto línii: je to akčný seriál o novodobom Robinovi Hoodovi, ktorý vznikol podľa predlohy od DC Comics.

K najväčším inzerentom Arrow počas vysielania prvej série na The CW patrili klienti z retailového segmentu, produktov pre domácnosť, jedlá a nápoje či wireless (kompletný zoznam dole).

Pozrite sa, čo hovoria na seriál Arrow Stratégie: Výhody a riziká seriálu, úspechy v USA a v zahraničí. Naše hodnotenie.

Arrow

O čom je: Miliardár Oliver Queen strávil päť rokov proti svojej vôli ako stroskotanec na opustenom ostrove. Všetci si mysleli, že už nežije. On je však späť ako úplne nový človek – vybavený novými zručnosťami a odhodlaný bojovať proti zločincom ako novodobý Robin Hood. Seriál vznikol podľa komiksovej predlohy DC Comics

Žáner: akčný, dobrodružný

Krajina pôvodu: USA (2012-doteraz)

Herci: Stephen Amell, Katie Cassidy, Colin Donnell, David Ramsey, Willa Holland, Susanna Thompson, Paul Blackthorne, Emily Bett Rickards , Colton Haynes, Manu Bennett

Distribútor: Warner Bros. International Television Distribution

Najväčší inzerenti počas 1. sezóny v USA: Chili’s, Little Ceasar’s, McDonald’s, Olive Garden, Wendy’s (reštaurácie), Apple, Google Chromebook, Hewlett-Packard, Kindle, Microsoft, Nook (elektro), H&R Block (financie), State Farm Mutual Automobile (poistenie), Best Buy, Burlington Coat Factory, Express, H&M, JC Penney, Kohls, Lowes, Macy’s, Old Navy, Payless Shoes, Target, TJX, Victoria’s Secret (retail), Acuvue, Almay, Dove, Garnier Fructis, Levis Apparel, Maybelline, Neutrogena, Nikon, Tresemme (domácnosť), Chobani, Kit-Kat, M&M’s, Pepsico, Progresso, Yoplait, 7 Up (jedlo a nápoje), Comcast, Lionsgate, Sony, Time Warner, Walt Disney Co, Weinstein Co (zábavný priemysel), Acura, Ford Motors, Honda, Kia Motors, Toyota (automobily), AT&T, HTC Droid, LG Electronics, Samsung Electronics, Sprint, Nextel, T-Mobile a Verizon (wireless)

http://youtu.be/XQS7JkQmlx8

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.