Skupina MOL, ktorej členom je aj spoločnosť SLOVNAFT, uskutočnila výberové konanie pre reklamné agentúry. Na Slovensku sa o kreatívu bude starať agentúra Wiktor Leo Burnett a Istropolitana Ogilvy.
Išlo o centrálny skupinový tender riadený z Budapešti, členmi výberovej komisie boli zástupcovia krajín, kde Skupina MOL pôsobí. Tendra sa zúčastnilo osem agentúr z regiónu západnej a strednej Európy. Z tendra vyšli víťazne siete - Leo Burnett, Istropolitana a Grey.
Slovnaft sa k výsledkom tendra pripojil a plánuje uzavrieť zmluvy so slovenskými reklamnými agentúrami Istropolitana Ogilvy a Wiktor Leo Burnett, ktoré lokálne zastupujú celosvetové siete Ogilvy a Leo Burnett. Spoločnosť Grey na Slovensku nemá zastúpenie.
V týchto dňoch prebiehajú negociácie ohľadom delenia kompetencií medzi víťaznými agentúrami. Presné vymedzenie nie je ešte zrejmé, isté však je, že tieto agentúry budú zodpovedať za adaptácie a priame lokálne riešenia.
Podľa slov hovorcu a riaditeľa Podnikovej a marketingovej komunikácie spoločnosti Slovnaft Antona Molnára, ktorý bol členom centrálnej výberovej komisie, tender bol dvojkolový a pri výbere zavážila cena a kreativita rovnakým dielom.
Predtým sa o komunikáciu starali Respect APP a Leopard production, agentúram však skončili zmluvy so spoločnosťou. O podobný model, v ktorom sa mali o mediálny servis Slovnaftu deliť tri mediálky, sa spoločnosť pokúšala už v minulosti.
Zdroj: Erika Brindzová