04.02.2014, 12:20

Zlaté manželky: Akú sledovanosť priniesla Markíze nová šou

TV Markíza včera spustila šou zo súkromia hokejových hviezd. Prinášame výsledky sledovanosti.

Zlaté manželky: Akú sledovanosť priniesla Markíze nová šou
Zdroj: Markíza

Televízia Markíza včera začala vysielať novinku vlastnej tvorby Zlaté manželky. Štartovala včera o 21:40 po Búrlivom víne a v cieľovej skupine 12-54 dosiahla trhový podiel 27,0 %. To prinieslo víťazstvo v danom slote.

Zlaté manželky sledovalo dokopy 426 tisíc divákov (12+), z toho takmer dve tretiny - 275 tisíc v cieľovej skupine 12-54. Jej predchodca Búrlivé víno mal 397 tisíc mladých divákov a podiel 30,7 %.

Trhové podiely Markízy sa aktuálne pohybujú okolo 24-25 %: minulý týždeň to bolo 25,3 %, predtým 24,3 % a 24,8 %. V prime-time vďaka Televíznym novinám a najnovšie aj Búrlivému vínu dosahuje výkony nad 28 % a minulý týždeň prekonala tridsiatku.

Autorom námetu Zlatých manželiek je programová riaditeľka Markízy Silvia Majeská. Šou vyrába produkčná spoločnosť manželov Danglovcov Noemo Production a režíruje Samo Jaško.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.