16.04.2014, 14:45

Triad vytvoril kampaň na saleziánske hry. Takto vyzerá

XXV. Medzinárodné saleziánske športové hry PGSI 2014 majú kampaň od Triad Advertising. Prinášame vizuál.

Triad vytvoril kampaň na saleziánske hry. Takto vyzerá

V Bratislave sa začiatkom mája uskutočnia XXV. Medzinárodné saleziánske športové hry PGSI 2014. Na ich podporu vznikla kampaň, ktorú pripravila agentúra Triad Advertising. Stratégie o tom informovali Saleziáni dona Bosca.

Kampaň je nadlinková aj podlinková, využijú sa billboardy, postery, promo spot na veľkoplošných obrazovkách a sociálnych sieťach, citylight, bannery na partnerských weboch, autoplachty, newsletter, Facebook a iné. Sústredí sa prevažne na oslovenie ľudí žijúcich v Bratislave.

V saleziánskych hrách budú súťažiť športovci do 18 rokov vo futbale, futsale, volejbale, basketbale a stolnom tenise. Organizujú ich Saleziáni dona Bosca a podporujú ľudia spojení so športom - Marek Hamšík, Zuzana Štefečeková, Alfonz Juck, Martin Rančík, Lucia Kupčíková, Matej Beňuš alebo Samuel Piasecký. Otvárací ceremoniál bude 1. mája na Pasienkoch. Viac informácií o PGSI 2014.

Vizitka kampane

Názov kampane: PGSI 2014 - Medzinárodné saleziánske športové hry

Reklamná agentúra: Triad Advertising

Kreatívny riaditeľ: Jaro Zacko

Art Director: Peter Bruško, Viktor Karvai

Copywiter: Juraj Stehlík, Vlado Kurek

Account Manager: Katka Grigarová

Poster

Billboard

Pre XXV. Medzinárodné saleziánske športové hry PGSI 2014 vzniklo aj nové logo. V tomto prípade interne, mimo agentúry - jeho autorom je Martin Funiak.

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.