12.12.2014, 16:40

Búrlivé víno: Akú mal jeseň najsledovanejší slovenský seriál

TV Markíza odvysielala posledné Búrlivé víno pred zimnou prestávkou. Prinášame kompletné zhrnutie sezóny z pohľadu sledovanosti.

Búrlivé víno: Akú mal jeseň najsledovanejší slovenský seriál
Zdroj: TV Markíza

Búrlivé vino išlo včera poslednýkrát v tomto roku. Jesennú sezónu uzavrelo s 817-tisícovou sledovanosťou (12+), z toho 387 tisíc vo veku 12-54 rokov. V reklamne dôležitej cieľovej skupine mal markizácky seriál včera podiel 31,0 %.

Stratégie prinášajú kompletné výsledky Búrlivého vína za celú jeseň.

Kľúčový seriál Markízy dosahoval na jeseň priemerne 355-tisícovú sledovanosť v 12-54 (rating 10,9 %), vďaka čomu naďalej ostáva najsledovanejším seriálom na Slovensku. S podielom 29,7 % býval lídrom vo svojom slote a vylepšoval staničné výkony - share Markízy od polovice augusta, kedy Búrlivé víno štartovalo, doteraz je 25,4 %.

Seriál naďalej oslovuje najmä ženy: v cieľovej skupine 12-54 majú až 62-percentné zastúpenie. Z regiónov dominuje prešovský.

 

Búrlivé víno na jeseň 2014

Priemerný počet divákov 12+: 747 tisíc (rating 16,0 %)

Priemerný počet divákov 12-54: 355 tisíc (rating 10,9 %)

Priemerný share 12-54: 29,7 %

Najviac divákov 12-54: epizóda vysielaná v pondelok 8. decembra 2014 (393 tisíc, rating 12,1 %, share 31,2 %)

Najvyšší share 12-54: prvá epizóda sezóny vysielaná v pondelok 18. augusta 2014 (356 tisíc, rating 10,9 %, share 33,4 %) - detailné výsledky tu

 

Detailné dáta: priemer Búrlivého vína od augusta do decembra 2014

ParameterPočet divákovRatingShare
Deti 4 - 11 20 tisíc 4.7 % 23.5 %
12+ 747 tisíc 16 % 34.9 %
12 - 54 355 tisíc 10.9 % 29.7 %
12 - 34 141 tisíc 8.2 % 31.2 %
35 - 54 213 tisíc 13.9 % 28.8 %
55+ 393 tisíc 27.8 % 41.6 %
     
Ženy 12 - 54 221 tisíc 13.7 % 34.2 %
Ženy 12 - 24 29 tisíc 6.7 % 33.7 %
Ženy 25 - 34 56 tisíc 13.3 % 34.6 %
Ženy 35 - 44 64 tisíc 16.2 % 34 %
Ženy 45 - 54 72 tisíc 19.7 % 34.3 %
     
Muži 12 - 54 134 tisíc 8.2 % 24.3 %
Muži 12 - 24 24 tisíc 5.7 % 29.2 %
Muži 25 - 34 32 tisíc 7.3 % 26.2 %
Muži 35 - 44 41 tisíc 10.1 % 24 %
Muži 45 - 54 36 tisíc 9.9 % 21 %
     
Prešovský región 12-54 65 tisíc 12.2 % 35.9 %
Nitriansky región 12-54 62 tisíc 14.4 % 34.6 %
Banskobystrický región 12-54 53 tisíc 13.3 % 33.2 %
Žilinský región 12-54 50 tisíc 10.2 % 29.9 %
Košický región 12-54 37 tisíc 7.9 % 21 %
Trenčiansky región 12-54 34 tisíc 10.1 % 27.7 %
Bratislavský región 12-54 29 tisíc 10.8 % 31.7 %
Trnavský región 12-54 25 tisíc 7.3 % 21.1 %

Vývoj trhový podielov jesennej sezóny v 12-54

 

V porovnaní s predošlou sériou zaznamenalo Búrlivé víno mierny pokles, oproti jari stratilo 0,4 ratingového bodu a 1,7 sharového:

Posledné tri série Búrlivého vína

SezónaPočet divákovRatingShare
jeseň 2013 386 tisíc 11.7 % 32.7 %
jar 2014 371 tisíc 11.3 % 31.4 %
jeseň 2014 355 tisíc 10.9 % 29.7 %

Kompletné výsledky Búrlivého vína v prechádzajúcich sezónach nájdete tu.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

 

Aké sú úspechy a sklamania televíznej jesene. Stratégie sa pozreli na to, ako sa darí večerným programom slovenských televízií. Výsledky kľúčových prime-timových programov Markízy, Joj a Jednotky a vývoj ich trhohých podielov nájdete v Stratégiách 11/2014, ktoré sú práve v predaji.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

   
   

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.