19.06.2014, 14:12

Hlas Česko Slovenska 2 sa skončil. Prinášame výsledky sledovanosti celej série

Markíza a Nova ukončili Hlas Česko Slovenska 2. Pozrite si nielen výsledok finále, ale aj celej série.

Hlas Česko Slovenska 2 sa skončil. Prinášame výsledky sledovanosti celej série
Zdroj: TV Markíza

Televízie Markíza a Nova včera ukončili svoj jarný ťažiskový projekt - druhú sériu speváckej šou Hlas Česko Slovenska. Víťazkou sa stala Lenka Hrůzová.

Včerajšie skoro trojhodinové Grand finále videlo na Markíze 348 tisíc divákov v skupine 12+, z toho v reklamne dôležitej cieľovej skupine 12-54 bolo 201 tisíc (rating 6,2 %, share 21,4 %), čo je podobný výsledok ako pred týždňom. Okrem tradičnej trhovej konkurencie Paneláka na Joj mal Hlas sťaženú situáciu kvôli futbalu: Jednotka vysielala FIFA Majstrovstvá sveta 2014 vo futbale, konkrétne zápas Španielsko - Chile. Podľa očakávania prekonal výkony, aké bežne Jednotka v stredu dosahuje. A to aj v 12-54.

Na sesterskej Nove bol podľa MediaGuru.cz finálový Hlas najsledovanejším programom dňa s 592 tisíc divákmi v 15+ (share 20 %). U mladých od 15 do 54 rokov mal 25 %.

Čo sa týka celej druhej série Hlasu Česko Slovenska, tá mala na Markíze priemernú sledovanosť 290 tisíc v 12-54 a trhový podiel 26,4 %, čím o vyše jeden bod prekonal priemer Markízy za dané obdobie (od štartu Hlasu doteraz má Markíza share 25,3 %). Najúspešnejšou bola úvodná epizóda, najnižšie výkony zase dosiahla časť vysielaná v priamej konkurencii zápasu slovenskej reprezentácie na MS v hokeji.

V cieľovej skupine 12-54 mali prevahu ženy v pomere 60,7 k 39,3 oproti mužom. Z regiónov bol najsilnejší prešovský.

Zloženie divákov Hlasu Česko Slovenska na Markíze

Priemer 2. série Hlasu Česko Slovenska na Markíze
(hlavné prenosy bez Rozhodnutí)

ParameterPočet divákovRatingShare
Deti 4 - 11 20 tisíc 4,7 % 27,0 %
12+ 452 tisíc 9,7 % 23,8 %
12-54 290 tisíc 8,9 % 26,4 %
12 - 34 127 tisíc 7,3 % 29,5 %
35 - 54 162 tisíc 10,6 % 24,5 %
55+ 162 tisíc 11,5 % 20,2 %
       
Ženy 12 - 54 176 tisíc 10,9 % 30,3 %
Ženy 12 - 24 34 tisíc 7,8 % 38,8 %
Ženy 25 - 34 45 tisíc 10,7 % 31,2 %
Ženy 35 - 44 48 tisíc 12,3 % 29,2 %
Ženy 45 - 54 49 tisíc 13,3 % 26,5 %
       
Muži 12 - 54 114 tisíc 6,9 % 22,1 %
Muži 12 - 24 22 tisíc 5,2 % 26,4 %
Muži 25 - 34 26 tisíc 5,8 % 22,5 %
Muži 35 - 44 34 tisíc 8,3 % 22,6 %
Muži 45 - 54 32 tisíc 8,7 % 19,2 %
       
Prešovský región 12-54 57 tisíc 10,7 % 34,9 %
Žilinský región 12-54 44 tisíc 9,7 % 29,9 %
Nitriansky región 12-54 42 tisíc 9,9 % 26,7 %
Košický región 12-54 40 tisíc 8,1 % 22,6 %
Trenčiansky región 12-54 33 tisíc 9,8 % 29,4 %
Banskobystrický región 12-54 29 tisíc 7,2 % 20,8 %
Trnavský región 12-54 24 tisíc 6,4 % 20,4 %
Bratislavský región 12-54 21 tisíc 8,4 % 25,5 %

Vývoj trhových podiel Hlasu Česko Slovenska na Markíze v 12-54

Finále predošlej série Hlasu Česko Slovenska malo v júni 2012 presne 585 tisíc divákov (12+) a v reklamne dôležitej skupine 12-54 dosiahlo podiel 34,1 %. Pozrite si kompletné výsledky za prvú sériu.

 

zdroj dát: PMT/TNS SK

Zdroj: Ivan Krasko

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.