31.03.2015, 12:05

Téma marca: Slovenské vs. zahraničné internetové obchody

Spoločnosť MN FOR CE a Stratégie realizujú exkluzívny prieskum, ktorý odpovedá na biznis otázky čitateľov zadarmo. Tentoraz sa najviac otázok týkalo využívania internetových obchodov.

Téma marca: Slovenské vs. zahraničné internetové obchody

Spoločnosť Marketing & Netforce a Stratégie prinášajú každý mesiac odpovede na aktuálne témy, ktoré zaujímajú čitateľov Stratégií. Na zber dát sa využil Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov. Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát prebiehal od 11. do 14. 3. 2015.

Ďalšie otázky môžete posielať do 6. 4. 2015 na e-mailovú adresu vaseotazky@mnforce.sk.

Zasielajte nám, prosím, uzatvorené otázky, pričom ich samotné znenie a možnosti uvádzajte vždy do nového riadka. Pred naštartovaním zberu dát otázky ešte prejdú korektúrou a s prípadnými nejasnosťami vás budeme kontaktovať.

Zdroj: rm

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.