17.11.2015, 19:34

Epica 2015: Slovensko získalo prvé zlato

Agentúra MADE BY VACULIK získala za online kampaň Najčerstvejšie Tesco zlato v kategórii Digital.

Epica 2015: Slovensko získalo prvé zlato

Do súťaže Epica Awards 2015 prihlásili agentúry z 73 krajín spolu 3 720 prác. Na shortlist sa dostalo 867 prác.

 

Zo Slovenska prihlásilo 29 prác 9 agentúr: Apple Pie, Effectivity POWERED BY PUBLICIS, Istropolitana Ogilvy, JANDL marketing a reklama, MADE BY VACULIK, MUW Saatchi&Saatchi, TRIAD, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza. Na shortlist sa dostali práce agentúr MADE BY VACULIK,  JANDL a Wiktor Leo Burnett.

 

 

Agentúra MADE BY VACULIK premenila shortlist na zlato v kategórii Digital - Online campaigns Food & Drink. Kampaň Najčerstvejšie Tesco už bola ocenená zlatými Klincami i zlatom z Goldem Drum.

Najčerstvejšie Tesco

  • Kategória: Online Campaigns - Food & Drink
  • Agentúra: MADE BY VACULIK
  • Klient: Tesco

Epica Award je medzinárodná súťaž kreativity, v ktorej porota hodnotí reklamy z celého sveta. Na rozdiel od ostatných súťaží porotu v Epice tvoria odborní novinári z celého sveta, ktorí zastupujú prestížne odborné médiá. Stratégie majú v porote tiež zastúpenie. Ďalšie ukážky víťazných prác prinesieme v nasledujúcich dňoch, súťaž stále prebieha. 

Zdroj: Katarína Hrnčárová

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.