Do súťaže Epica Awards 2015 prihlásili agentúry z 73 krajín spolu 3 720 prác. Na shortlist sa dostalo 867 prác.
Zo Slovenska prihlásilo 29 prác 9 agentúr: Apple Pie, Effectivity POWERED BY PUBLICIS, Istropolitana Ogilvy, JANDL marketing a reklama, MADE BY VACULIK, MUW Saatchi&Saatchi, TRIAD, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza. Na shortlist sa dostali práce agentúr MADE BY VACULIK, JANDL a Wiktor Leo Burnett.
Agentúra MADE BY VACULIK premenila shortlist na zlato v kategórii Digital - Online campaigns Food & Drink. Kampaň Najčerstvejšie Tesco už bola ocenená zlatými Klincami i zlatom z Goldem Drum.
Najčerstvejšie Tesco
- Kategória: Online Campaigns - Food & Drink
- Agentúra: MADE BY VACULIK
- Klient: Tesco
Epica Award je medzinárodná súťaž kreativity, v ktorej porota hodnotí reklamy z celého sveta. Na rozdiel od ostatných súťaží porotu v Epice tvoria odborní novinári z celého sveta, ktorí zastupujú prestížne odborné médiá. Stratégie majú v porote tiež zastúpenie. Ďalšie ukážky víťazných prác prinesieme v nasledujúcich dňoch, súťaž stále prebieha.
Zdroj: Katarína Hrnčárová