Do agentúry Creo Young/Rubicam prichádza nová posila. Je ňou Ľubomír Matejovič, ktorý prichádza zo Zaraguzy. Tam pôsobil na pozícii výkonného riaditeľa. Túto pozíciu bude zastávať aj v Creo Young/Rubicam. Doteraz ju vykonávali majitelia agentúr.
Hlavnou úlohou Ľubomíra Matejoviča bude integrovať do štruktúry agentúry online oddelenie. V Zaraguze mal Ľubomír Matejovič presne opačnú funkciu - do digitálnej agentúry začleniť offline oddelenie.
Digitálne oddelenie sa v Creo Young/Rubicam začalo formovať ešte na jar 2015, kedy agentúra jednak prijala piatich nových ľudí, a jednak začala pripravovať online kampane pre Slovenskú sporiteľňu. Dovtedy pre banku pripravovala offline kampane. O online kampane sa delí s predchádzajúcou agentúrou Core4/tell it online, ktorá dovtedy spravovala kompletné online kampane banky.
Majiteľ agentúry Michal Ruttkay povedal o zmene pre Stratégie: "CreoYR vždy staval na inovatívnych a úspešných ľuďoch. Po minuloročnej kreatívnej Grand Prix chceme uskutočniť ďalší posun, aby sme naplnili vízie - integrovanú off a online agentúru. Vytvárame nový príestor pre človeka, ktorý vybudoval a stabilizoval digitálnu „hviezdu“ na našom trhu (Zaraguza, pozn. red). Krokom ďalej je spájanie komunikačného sveta offlinu a onlinu. Myslím, že to je nová motivácia pre agentúru aj jej inšpiratívnu posilu."
Ľubomír Matejovič hovorí o zmene ako o výzve: "Agentúra má za sebou relatívne veľké zmeny a zároveň aj úspešný rok. Práve preto som za príležitosť a dôveru, ktorú do mňa majitelia vkladajú, nielen vďačný, ale vnímam ju ako veľkú výzvu a zároveň záväzok."
Čítajte tiež:
- Do Zaraguzy namiesto Ľubomíra Matejoviča prišiel Martin Blaško. "Je nutné zlepšiť client servis agentúry" hovorí
Creo Young Rubicam môžete poznať z reklám Slovenskej sporiteľne, najnovšie z kampane, ktorá má vzdelávať mladých o úveroch.
Za posledné obdobie ide tak o piatku zmenu v reklamných a mediálnych agentúrach na vedúcich pozíciách. Čo noví riaditelia plánujú s agentúrami, prinesieme v nasledujúcich dňoch.
Zdroj: Erika Brindzová