14.01.2016, 14:01

Huste.tv sa nepredáva. Naopak, do telky chce JOJ Group investovať

Rozšíriť plánuje vysielaný obsah.

Huste.tv sa nepredáva. Naopak, do telky chce JOJ Group investovať
Podľa informácií Stratégií internetová televízia Huste.tv, ktorá patrí do portfólia JOJ Group, bola pred časom na predaj. O kúpu malo mať záujem vydavateľstvo Ringier Axel Springer. Na margo kúpy sa hovorkyňa vydavateľstva vyjadrila slovami, že nekomentujú dohady z trhu. 
 
Predaj poprela i marketingová manažérka JOJ Group Miroslava Klempová. Podľa našich infromácií bol predaj bol pred časom zvažovaný, v súčasnosti však televízia JOJ plánuje, naopak, do Huste.tv investovať. "V roku 2016 pripravujeme rozšírenie vysielaného obsahu o viaceré halové i outdoorové športy, na ktoré sme nakúpili špeciálnu techniku. Takisto plánujeme rozšíriť dostupnosť vysielania Huste.tv na ďalšie platformy (iOS/Android)," konkretizuje.
 
Huste.tv je slovenská športová internetová televízia, ročne naživo odvysiela takmer tisíc ligových zápasov, má viac ako 160-tisíc registrovaných kont. 
 

Zdroj: red.

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.