EPICA Awards 2015 zverejnila včera zoznam shortlistových prác. Z takmer 4 000 prihlásených prác sa na shortlist dostalo 867. Sú medzi nimi aj práce troch slovenských agentúr - JANDL, MADE BY VACULIK a Wiktor Leo Burnett. Kampane, s ktorými zabojujú o ocenenie, už pozbierali ocenenia na iných zahraničných súťažiach.
Melvin, Pierre, Steve
- Kategória: Fashion, Footwear & Personal Accessories
- Agentúra: JANDL
- Klient: Samdex
Agentúra JANDL s kampaňou pre klienta SAMDEX získala na EPICA Awards šesť shortlistov. Kampaň už pozbierala ocenenia z viacerých svetových súťaží - z Cannes si odniesla prvého bronzového leva pre Slovensko a zlato z Golden Drum.
Najčerstvejšie Tesco
- Kategória: Online Campaigns - Food & Drink
- Agentúra: MADE BY VACULIK
- Klient: Tesco
"Najčerstvejšia" kampaň pre obchodný reťazec Tesco od agentúry MADE BY VACULIK už bola ocenená zlatými Klincami i zlatom z Goldem Drum.
PlayDowJones
- Kategória: Websites
- Agentúra: Wiktor Leo Burnett
- Klient: J&T Bank
Agentúra Wiktor Leo Burnett si odniesla za kampaň PlayDowJones dva shortlisty zo súťaže Golden Drum. Na súťaži ADC*Europe Awards už agentúra úspešne premenila shortlist na striebro v kategórii Innovation & Integration.
Všetky shortlistové práce bude hodnotiť hlavná porota, ktorá zasadá budúci týždeň od 16. - 18. novembra v Berlíne. Porota sa skladá z 54 novinárov popredných reklamných a marketingových magazínov z 44 krajín. Grand Prix a zlatí víťazi budú vyhlásení 19. novembra. Strieborní a bronzoví víťazi budú vyhlásení 20. novembra.
Zdroj: Katarína Hrnčárová