19.11.2015, 10:30

EPICA 2015: Virtuálna realita pozná svojho víťaza

Prvýkrát v histórii vôbec je ocenená virtuálna realita v reklame. Pozrite si, ktoré reklamy získali cenu.

Prvýkrát v histórii vôbec je ocenená virtuálna realita v reklame. Pozrite si, ktoré reklamy získali cenu.

Porotcovia súťaže EPICA Awards rozhodli o najlepších prácach v novej kategórii Virtual Reality. Hodnotiacim kritériom bola originalita kreatívneho nápadu. Tohtoročnými víťazmi sa spomedzi vybraných shortlistových stali tieto práce. 

 

Oil Spill Virtual Reality

  • Ocenenie: GOLD
  • Agentúra: Rething, Kanada
  • Zadávateľ: The Dogwood Initative

V Kanade sa rozhodli, že ľuďom ukážu, aké to je, keď sa nešťastnou náhodou vyleje do oceánu nafta z tankerov. 

 

Ďalšia práce, ktorá dostala najviac bodov od poroty a mala šancu získať zlato, bola kampaň, ktorá umožnila ľuďom potápať sa v mori a plávať so žralokmi uprostred púšte.

 

Shark diving in the desert

  • Agentúra: Leo Burnett Sydney
  • Zadávateľ: Samsung Australia

Potápanie v mori si mohli vyskúšať návštevníci predajne uprostred austrálskeho vnútrozemia.

 

Súťaž Epica Awards bola založená v roku 1987. Jej cieľom je udeľovanie ocenení v oblasti marketingu, medzi ktoré patrí reklama, dizajn, médiá, PR či nová kategória Virtual Reality. Víťazov volí odborná porota, ktorá sa skladá z novinárov pracujúcich v sekcii reklamy a marketingu. 

 

Zdroj: Katarina Hrncarova

Strategický Newsletter

Top správy z marketingu, médií a reklamy.

Pred zadaním e-mailovej adresy si prečítajte pravidlá ochrany osobných údajov a používania cookies. Súhlas na odoberanie noviniek môžete kedykoľvek odvolať.